Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
ERic suckar
-sEriöst oekj då gör vi någo t för mitt humör e på botten
(oke jdu jag har ingne ide så kom på en om du vill  )
8 sep, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Ari suckade.
" men vad ska vi göra?" Frågade hon.
8 sep, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
Eric kollade på Ari
-Vet inte- äta finns det
sa han
8 sep, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Ari suckade och reste sig upp.
" Jag tar en promenad" muttrade hon.
8 sep, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
Eric suckar
-Jaha okje
sa han lugnt
8 sep, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Ari gick iväg på en promenad.
8 sep, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
Wilma suckar tyst och filmen var slut
-ut ocj förbränna kalorier
sa ohn på skoj
8 sep, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Ari kom tillbaka efter ett tag.
" Förlåt Eric" mumlade hon.
8 sep, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
ERi kollade upp
-Det gör inget
sa hn
Wilma rest sig och rättar till byxorna tyst och tröjan
-kan v hitta på något?
råftgade hon
8 sep, 2015 21:23
|
Du får inte svara på den här tråden.