Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 87 88 89 ... 95 96 97
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


^ Ja jag har gjort det ganska många gånger?

Jossan
-
"Varför fan var det bra att springa iväg för?" Sade jag och darrade lite på rösten.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

26 aug, 2015 23:09

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Fråga Joey! Det var han som sprang iväg, när jag satte en kniv i handen, på Gwen" säger jag änkelt, och rycker lite på axlarna, medans vi börjar gå.

Go Fuck yourself you damn cereal

27 aug, 2015 21:03

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag vände mig om mot Joey.
"Varför?" Frågade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

27 aug, 2015 22:22

Borttagen

Avatar


Joey

Jag svarar inte och börjar gå åt det andra hållet.
"Jag vill vara ensam"

28 aug, 2015 16:42

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Men, vadfaan, Joey, jag, Will OCH Jossan, kom springande och letade efter dig! Och jag lovar att inte tappa mitt normala status!"

Go Fuck yourself you damn cereal

28 aug, 2015 18:21

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag tittade på Joeys tygg och suckade.
”Kayla har rätt” sade jag. ”Men vad gör vi nu då?”

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 aug, 2015 15:11

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Vi går tillbaka, till 'mini-Hogwarts', och jag bär Joey, om det är så! Han ska med! Och Joey, jag ska verkligen försöka att inte skada någon, om det inte är livsviktigt!" Jag lät lika självsäker som jag var. Och mitt självförtroende är väldigt högt! Vi bör jag gå åt ett håll i gläntan. "Men vänta... Ska vi inte gå ditåt?" Frågar jag, och pekar på andra sidan.

Go Fuck yourself you damn cereal

30 aug, 2015 00:15

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!HAHA JA VI ÄR FAST I SKOGEN XD XD XD XD


Joey

Jag hör en kvist knäckas precis utanför gläntan.
"Vafan var det där?" Säger jag och min puls ökar. Jag hör ett svagt skratt och ser en knivspets blänka till. "SPRING!" Ropar jag och börjar springa.

30 aug, 2015 13:18

Borttagen

Avatar


Kan inte skriva förrän Remus Granger har skrivit, så jag är inte så aktiv

30 aug, 2015 13:52

Borttagen

Avatar


Jenn
"Så vad ska vi göra?" frågade jag onödigt. "Eller alltså... Hur ska vi göra om vi får tag i tidvändaren?"

30 aug, 2015 13:55

1 2 3 ... 87 88 89 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.