PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:32
|
|
Borttagen
|
Jag tog Clarks ena hand och flätade ihop våra fingrar.
2 maj, 2014 10:34
|
|
Borttagen
|
Jag log. Vi passade verkligen ihop.
2 maj, 2014 10:35
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:37
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:38
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:40
|
|
Borttagen
|
-Du är så söt när du ler, sa jag
2 maj, 2014 10:43
|
|
Borttagen
|
- Tack, jag älskar ditt leende.
2 maj, 2014 10:46
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:48
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Ja, ditt leende är jätte fint, sade jag och log.
2 maj, 2014 10:53
|
Du får inte svara på den här tråden.