Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja det är du,jag tittade honom djupt i ögonen,sedan lät jag minn hand glida ner mot hans lem.
9 aug, 2013 01:59 |
|
KajsaRC2001
Elev |
( tack för att du skriver Lem. P ordet skulle göra så att jag väcker hela huset :3)
Luke kysste Lilja från munnen ner till brösten medans hon trevade efter hans Lem.
9 aug, 2013 02:01 |
|
Borttagen
|
(Jasså..på vilket sätt?)
Plötsligt knackade det på dörren. Jag reste mig upp och tofg på mig handduken. 9 aug, 2013 02:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 02:06 |
|
Borttagen
|
"Mamma!
Hörde jag Heaven Ropa utanför dörren. Jag öppnade. "Ja älskling?frågade jag. "Vad ska vi äta för middag? frågade hon "Hm...,sa jag tyst. Vi kan äta pannkakor. "Ja,skrek Heaven glatt. "Fast det är tre timmar kvar tills vi ska äta,sa jag.Du kan väl gå över till tant agatha (Grannen) Och leka med hennes dockor. "Okej,jublade Heaven och sprang iväg. 9 aug, 2013 02:09 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 02:12 |
|
Borttagen
|
Jag föjlde efter Luke.
"Luke..,sa jag svagt. 9 aug, 2013 02:14 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 02:15 |
|
Borttagen
|
"Minns du första gången vi låg med varandra,frågade jag med en sensuell ton i rösten.
9 aug, 2013 02:16 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 02:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen