(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
" Crucio!" Skrek jag och riktade min trollstav mot Malfoy, det träffade och han vred sig i smärta
4 jul, 2013 21:53 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
" Ska vi lämna honom sådär " Skrek jag medans jag drogs bort av Dakota
4 jul, 2013 21:54 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
Jag stannade och tittade mot Draco, sen sprang jag vidare
4 jul, 2013 21:57 |
|
TildeW
Elev |
"Tycker du synd om honom?, tänka på att jag är död!" sa jag och stannade och läste på nästa lapp.
"Du kommer till en stubbe som ligger bland träd. Ställ dig på stubben så visar rötterna vägen.
4 jul, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
" Nej, det gör jag inte!" Sa jag och visade mina skador som han hade gett mig..
" En stubbe, vilken?" Sa jag och tittade på alla tusentals stubbar som fanns 4 jul, 2013 22:03 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
" Hur visste du det?"
Jag gick på med och roten visade vägen till norr 4 jul, 2013 22:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen