Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
4 feb, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Vi kan börja och de som vill vara med får skriva upp sig och posta en mall här.
Vad ska den handla om? Mall till mallen: Namn: Smeknamn: Utseende: Ålder: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Övrigt: 4 feb, 2013 15:59 |
|
lily, luna
Elev |
4 feb, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
Förslag:
1 vanligt liv 2 hogwarts 3 THG 4 något annat 4 feb, 2013 16:02 |
|
luna, lily
Elev |
4 feb, 2013 16:23 |
|
mollylisa
Elev |
Hej! hur mår ni? får jag vara med i rollspelet för alla i klubben? I så fall:
Namn: Agnes Smeknamn: Utseende: brunt rufsigt hår ned till öronen, blå smala ögon Ålder: 7 Personlighet: blyg, glad Styrkor: överdrivet smart Svagheter: blyg Övrigt: Mitt förslag är att den ska handla om ett vanligt liv. 4 feb, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag är
Med i rolspelet men kan inte göra mall nu eftersom att jag är inne på mobilen. 4 feb, 2013 16:42 |
|
lily, luna
Elev |
4 feb, 2013 16:47 |
|
luna, lily
Elev |
Jag är med det här är min mall
Namn: Roxan Smeknamn: Roxy Utseende: är brun hudig och har brunt hår är inte jätte brun hudig utan rätt så mycket är jag unge där som aja när man blir rätt lätt brun hudig på sommaren så ungefär men väldigt brun hudig i alla fall och har söta bruna ögon och har horts kan inte stava riktigt men korta byxor om ni vet vad jag menar och vitt linne Ålder: 6 Personlig het: glad barnslig Styrkor: bra skuta pilar och myter bra och smidig Svag heter: väldigt. Smal Övrigt: har ett husdjur som heter lily och älskar hungerspelen och är jätte bra på gymnastik och friidrott och är väldigt söt och är väldigt störande
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
4 feb, 2013 16:51 |
|
lily, luna
Elev |
4 feb, 2013 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen