ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: KATASTROF! Vi kan nog inte gå på bion, de har satt 15 års gräns! ...PÅ 3D, ja, 2D har dom inte sagt något om! Edit: Jo, nu har 2D också fått åldersgräns! ♏︎ 13 jun, 2011 17:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Whata ****! Tror dom den är så läskig eller?!
14 jun, 2011 16:15 |
|
MissMolly
Elev |
Ska vi försöka komma in på bion ändå?
Hur många är under 15 som ska komma? http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 16 jun, 2011 16:33 |
|
Pixie
Elev |
16 jun, 2011 16:49 |
|
Katla
Elev |
Jag med! Fyller 12 i höst!
♏︎ 16 jun, 2011 17:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Katla: Jag med! Fyller 12 i höst! Jag med! Fyller 13 i höst! Tror det bara är ikka och NEWBORN som är över femton. 16 jun, 2011 17:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Vet inte, jag tror inte vi skulle lyckas, bara om dom inte bryr sig där på bion... Jag, e 11 (12 i höst), o jag e runt 160 lång, menasså, jag vet inte om de skulle övertygas om att jag var 15 liksom...eheh, jag ser nog inte direkt ut som en 15åring. ![]()
17 jun, 2011 00:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Tror som knizzlus..träffade nåra sextånåringar hela veckan(var på kanotskola) och alla var typ dubbelt så långa som jag..
17 jun, 2011 09:36 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Vet inte, jag tror inte vi skulle lyckas, bara om dom inte bryr sig där på bion... Jag, e 11 (12 i höst), o jag e runt 160 lång, menasså, jag vet inte om de skulle övertygas om att jag var 15 liksom...eheh, jag ser nog inte direkt ut som en 15åring. Och jag är 140 cm.... ♏︎ 17 jun, 2011 11:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Menhörni, det fixar sig säkert, antingen så sänker dom åldersgränsen, eller så försöker vi komma in, eller så fixar vi det på något annat sätt!
Just nu står det från 11 år men att det inte är bestämt än. ![]()
17 jun, 2011 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen