Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med?Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av PotterHunger: VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^ Är vi klasskamrater? Annars är vi väl bara i samma awesome elevhem. När fyller du år? ~MY TUMBLR~ 1 sep, 2012 12:35 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Haha du har rätt, men never mind. Skrivet av PotterHunger: VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^ Är vi klasskamrater? Annars är vi väl bara i samma awesome elevhem. När fyller du år? Jag är 14 Läs min profil för info... 1 sep, 2012 12:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med!
1 sep, 2012 12:38 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Haha du har rätt, men never mind. Skrivet av PotterHunger: VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^ Är vi klasskamrater? Annars är vi väl bara i samma awesome elevhem. När fyller du år? Jag är 14 Sak samma, jag vill åka med dig i alla fall ~MY TUMBLR~ 1 sep, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med! Yaay 1 sep, 2012 12:38 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med! Yaay Eller hur xD
1 sep, 2012 12:39 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med! Yaay Wihu! ;; ![]()
1 sep, 2012 12:39 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Ska vi göra en tråd och så får dom andra hoppa in sen?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med! Yaay Wihu! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
jaa ^^
1 sep, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen