Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG HAR STRECKLÄST HELA NU OCH FÅR INTE FRAM ETT ENDA ORD! SERIÖST! HUR KAN MAN VARA SÅ HÄR BRA? JAG TRODDE DET TYP FANNS EN LAG OM ATT MAN INTE FÅR SKRIVA SÅ BRA SOM J.K. ROWLING! *död*
;; ![]()
8 okt, 2012 19:26 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Miss_Green: om jag skulle komma ihåg allt du hade skrivit hade jag också skrivit det, men nu nöjer jag mig med att säga:OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG HAR STRECKLÄST HELA NU OCH FÅR INTE FRAM ETT ENDA ORD! SERIÖST! HUR KAN MAN VARA SÅ HÄR BRA? JAG TRODDE DET TYP FANNS EN LAG OM ATT MAN INTE FÅR SKRIVA SÅ BRA SOM J.K. ROWLING! *död* Instämmer fullkomligt! Precis vad jag skulle skriva! 8 okt, 2012 19:30 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Miss_Green: OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG HAR STRECKLÄST HELA NU OCH FÅR INTE FRAM ETT ENDA ORD! SERIÖST! HUR KAN MAN VARA SÅ HÄR BRA? JAG TRODDE DET TYP FANNS EN LAG OM ATT MAN INTE FÅR SKRIVA SÅ BRA SOM J.K. ROWLING! *död* JAG FÅR INTE RÖSTA PÅ FLER!!!!
8 okt, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
OMG TACKTACKTACK. ALLA. JAG ÄLSKAR ER. TACK ♥
Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ 8 okt, 2012 20:03 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ ;; ![]()
8 okt, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: haha klart det kommer mer! Vet inte när dock.. XDSkrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ 8 okt, 2012 20:09 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej Skrivet av Miss_Green: haha klart det kommer mer! Vet inte när dock.. XD Skrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ ;; ![]()
8 okt, 2012 20:10 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läääängtar... HarryPotterr, bara i förbigående...visst kommer Fred tillbaka till livet? Eller hur? Eller hur?Skrivet av Miss_Green: haha klart det kommer mer! Vet inte när dock.. XD Skrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ 8 okt, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: HEMLIGTHETSSTÄMPLAT.Skrivet av Borttagen: Läääängtar... HarryPotterr, bara i förbigående...visst kommer Fred tillbaka till livet? Eller hur? Eller hur? Skrivet av Miss_Green: haha klart det kommer mer! Vet inte när dock.. XD Skrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ mwha. Näj men jag tänker inte avslöja nåt 8 okt, 2012 20:12 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: men jag tror i alla fall att han är ett av de där undantagen, för, för, för Fred FÅR INTE VARA DÖD!!!!Skrivet av Winny Geasley: HEMLIGTHETSSTÄMPLAT.Skrivet av Borttagen: Läääängtar... HarryPotterr, bara i förbigående...visst kommer Fred tillbaka till livet? Eller hur? Eller hur? Skrivet av Miss_Green: haha klart det kommer mer! Vet inte när dock.. XD Skrivet av Borttagen: Varsågod Miss_Green - ÅÅÅH tack så mycket, DU GJORDE MIN DAG, vad kul att du har orkat läst allt, TACKTACKTACK ♥ mwha. Näj men jag tänker inte avslöja nåt 8 okt, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen