Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hifi
Elev |
20 mar, 2011 10:04 |
|
jan
Elev |
20 mar, 2011 10:29 |
|
hifi
Elev |
20 mar, 2011 18:16 |
|
Moldemort
Elev |
Nuu, är det Måndag, MoHAHAHA! Nu stiger kapitelhungern.....
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 21 mar, 2011 07:17 |
|
Ron
Elev |
HEMMA!
hihi, det gör inget att ni tjatar. Det är bara kul att läsa massa när man kommer hem, känns kul att man är saknad.. Har saknat att skriva och det kommer mer, förmodligen imorgon för just nu är jag helt slut. Har sovit två timmar, måste packa upp, städa och fixa en hel del. Har träning ikväll också, yippie.. Men imorgon kommer det, kram på er! We're all wizards, even Ron. 21 mar, 2011 14:30 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Oki! HEMMA! hihi, det gör inget att ni tjatar. Det är bara kul att läsa massa när man kommer hem, känns kul att man är saknad.. Har saknat att skriva och det kommer mer, förmodligen imorgon för just nu är jag helt slut. Har sovit två timmar, måste packa upp, städa och fixa en hel del. Har träning ikväll också, yippie.. Men imorgon kommer det, kram på er! ♥ 21 mar, 2011 16:26 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ron: HEMMA! hihi, det gör inget att ni tjatar. Det är bara kul att läsa massa när man kommer hem, känns kul att man är saknad.. Har saknat att skriva och det kommer mer, förmodligen imorgon för just nu är jag helt slut. Har sovit två timmar, måste packa upp, städa och fixa en hel del. Har träning ikväll också, yippie.. Men imorgon kommer det, kram på er! KRAMIZZZZ!!!
Tumblr.
21 mar, 2011 16:26 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ron: HEMMA! hihi, det gör inget att ni tjatar. Det är bara kul att läsa massa när man kommer hem, känns kul att man är saknad.. Har saknat att skriva och det kommer mer, förmodligen imorgon för just nu är jag helt slut. Har sovit två timmar, måste packa upp, städa och fixa en hel del. Har träning ikväll också, yippie.. Men imorgon kommer det, kram på er! KRAMIZZZZ!!! ♥ kram kram är det ett långta kapitel tror du? 21 mar, 2011 16:38 |
|
miliksom
Elev |
21 mar, 2011 17:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
jag ÄLSKAR långa kapitel
21 mar, 2011 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen