Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 878 879 880 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!

5 jan, 2016 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Så häftigt!!

Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! xD Hon var så cool!

5 jan, 2016 18:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Så häftigt!!

Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! xD Hon var så cool!

Kul!

5 jan, 2016 18:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Så häftigt!!

Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! xD Hon var så cool!

Kul!
Japp!

5 jan, 2016 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Så häftigt!!

Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! xD Hon var så cool!

Kul!
Japp!

5 jan, 2016 19:03

Hannina9
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!

Kul!

Typ samma sak hände med min lärare
Hon "Jag har förstått att du gillar Harry Potter, det gör jag också"
Jag "Vad kul"
Hon "Vilken är din favorit bok?"
Jag "Halvblodsprinsen"
Hon "Den är bra! Men jag gillar inte fenixorden, för Harry är så arg hela tiden"
Jag typ dog (brukar inte träffa folk som vill prata HP med mig)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-kQcj14MDfdA%2FTl7fyQQ_hnI%2FAAAAAAAAAE8%2FKI-pUSWaHF8%2Fs1600%2Ftumblr_l982reZrDD1qzcmp3o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.fansided.com%2Fwp-content%2Fblogs.dir%2F369%2Ffiles%2F2016%2F09%2FFB-final-trailer-niffler-slide.gif

5 jan, 2016 19:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hannina9:
Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!

Kul!

Typ samma sak hände med min lärare
Hon "Jag har förstått att du gillar Harry Potter, det gör jag också"
Jag "Vad kul"
Hon "Vilken är din favorit bok?"
Jag "Halvblodsprinsen"
Hon "Den är bra! Men jag gillar inte fenixorden, för Harry är så arg hela tiden"
Jag typ dog (brukar inte träffa folk som vill prata HP med mig)

Inte jag häller.

5 jan, 2016 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Har aldrig hänt mig, ingen i min klass utom jg vet ens vad det är.

5 jan, 2016 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej"
Jag: "Hej"
Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?"
Jag: "Ja"
Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?"
Jag: "Böckerna. Du då?"
Tjej i kassan: "Det tycker jag också"


JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!!
Har aldrig hänt mig, ingen i min klass utom jg vet ens vad det är.

Typ halva min klass tycker om Harry Potter. Det är kul

5 jan, 2016 19:39

Lova223
Elev

Avatar

+1


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Lova223:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Lova223:
När man redan räknar ner dagarna till Fantastic beasts


Hur i hela fridens namn kan du lyckas med det?


Laddade ner dag nedräknings app såklart haha


Du måste säga vad den heter!


Den heter day counter sen skriver man bara vilket datum man ska räkna till!

5 jan, 2016 21:10

1 2 3 ... 878 879 880 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.