Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När man dö när man ä i en affär.
Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! 5 jan, 2016 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så häftigt!! När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! 5 jan, 2016 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så häftigt!! När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! Kul! 5 jan, 2016 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Japp! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så häftigt!! När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! Kul! 5 jan, 2016 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Japp! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så häftigt!! När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Jag var på sjukhus för några daggar sedan och hon som tog sprutorna på mig tyckte också om Harry Potter!! Vi pratade jättelänge! Kul! 5 jan, 2016 19:03 |
|
Hannina9
Elev |
Skrivet av Borttagen: När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Kul! Typ samma sak hände med min lärare Hon "Jag har förstått att du gillar Harry Potter, det gör jag också" Jag "Vad kul" Hon "Vilken är din favorit bok?" Jag "Halvblodsprinsen" Hon "Den är bra! Men jag gillar inte fenixorden, för Harry är så arg hela tiden" Jag typ dog (brukar inte träffa folk som vill prata HP med mig)
5 jan, 2016 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hannina9: Skrivet av Borttagen: När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Kul! Typ samma sak hände med min lärare Hon "Jag har förstått att du gillar Harry Potter, det gör jag också" Jag "Vad kul" Hon "Vilken är din favorit bok?" Jag "Halvblodsprinsen" Hon "Den är bra! Men jag gillar inte fenixorden, för Harry är så arg hela tiden" Jag typ dog (brukar inte träffa folk som vill prata HP med mig) Inte jag häller. 5 jan, 2016 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har aldrig hänt mig, ingen i min klass utom jg vet ens vad det är.När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! 5 jan, 2016 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aldrig hänt mig, ingen i min klass utom jg vet ens vad det är. När man dö när man ä i en affär. Tjej i kassan: "Hej" Jag: "Hej" Tjej i kassan: "Du gillar Harry Potter, eller har jag fel?" Jag: "Ja" Tjej i kassan: "Det syns liksom. Med halsduken och allt. Jag gillar också Harry Potter. Vad tycker du är bäst. Böckerna eller filmerna?" Jag: "Böckerna. Du då?" Tjej i kassan: "Det tycker jag också" JAG FATTAR INTE ATT DET HÄNDE!!! Typ halva min klass tycker om Harry Potter. Det är kul 5 jan, 2016 19:39 |
|
Lova223
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Lova223: Laddade ner dag nedräknings app såklart haha Du måste säga vad den heter! Den heter day counter 5 jan, 2016 21:10 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen