vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
18 dec, 2011 21:12 |
|
Knizzlare
Elev |
19 dec, 2011 00:50 |
|
Solkatten
Elev |
^ Samma här. Får egentligen inte vara uppe just nu ... ehehe.
Dessutom är det ju skola imorgon så då får man gå upp kl. 07:00. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2011 00:51 |
|
J00KERN
Elev |
19 dec, 2011 01:06 |
|
Amandan
Elev |
19 dec, 2011 01:08 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2011 01:41 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på mugglis idol.
19 dec, 2011 07:12 |
|
Dini99
Elev |
Sitter i soffan med datan i knät
♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 dec, 2011 07:17 |
|
Borttagen
|
Sitter i min säng med datorn och äter frukost ♥
19 dec, 2011 07:20 |
|
Dini99
Elev |
^Åh! Jag älskar att ha datan i sängen med frukost!
Lyyyxx! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 dec, 2011 07:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen