@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Blir just nu nerspammad med sms
16 nov, 2012 23:14 |
|
Tvilling
Elev |
natti natti :>
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 nov, 2012 23:26 |
|
scarhead
Lärare |
min bästis fick näsblod när hon kom till Sverige från hennes hemland, Kosovo, för det var sådan skillnad på klimatet och hon får näsblod jättelätt. :c
16 nov, 2012 23:32 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 23:37 |
|
Miskel
Elev |
16 nov, 2012 23:54 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 23:58 |
|
Miskel
Elev |
17 nov, 2012 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
Borde nog gå och lägga mig nu. Ska upp typ halv åtta/nio. Ska på Öppet Hus på en gymnasieskola i Halmstad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2012 00:01 |
|
Dream
Elev |
Denna skolvecka har varit rätt lugn ändå, kunnat andas ut lite extra liksom ;'
Men så ska jag ha 3 prov på tisdag nästa vecka! Ja, ni såg rätt tre förbaskade prov på 3 av 4 lektioner den dagen, insane O.O
17 nov, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
HIHI nu står det på min profil att jag är 15 YAY :'D
17 nov, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen