@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
du är galen kvinna! 16 nov, 2012 22:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
16 nov, 2012 22:50 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 22:50 |
|
LoonyMe
Elev |
jag hatar att få näsblod
det rinner som ett vattenfall och nu ser det ut som om det har varit mord i badrummet...
16 nov, 2012 22:53 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 22:58 |
|
t i l d a
Elev |
Men vad är det för fel med folk? Alexander kan inte åka ut!! Detta är inte okej!
16 nov, 2012 23:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LoonyMe: jag hatar att få näsblod det rinner som ett vattenfall och nu ser det ut som om det har varit mord i badrummet... när jag har näsblod är det så kraftigt att jag måste ha en bunke under (yep den jag brukar baka i ehe). jag skulle kunna vara mer creepy än tjejen som bakade med sitt mensblod. fast så vidrig är jag faktiskt inte. euw. jag har gått till doktorn och fått typ svampar jag ska trycka upp i näsan, och de försvinner av sig själv. det är en..skum känsla.
16 nov, 2012 23:04 |
|
Tuggrus
Elev |
Vet inte vad jag ska rita, åååh kreativitetsbristen just nu D:
MUMS! 16 nov, 2012 23:06 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av LoonyMe: jag hatar att få näsblod det rinner som ett vattenfall och nu ser det ut som om det har varit mord i badrummet... när jag har näsblod är det så kraftigt att jag måste ha en bunke under (yep den jag brukar baka i ehe). jag skulle kunna vara mer creepy än tjejen som bakade med sitt mensblod. fast så vidrig är jag faktiskt inte. euw. jag har gått till doktorn och fått typ svampar jag ska trycka upp i näsan, och de försvinner av sig själv. det är en..skum känsla. Har också haft det sådär, dock är det bättre nu. Hade aldrig när jag var mindre men sen började jag få för något år sen, stod i en halvtimme utan att det slutade rinna. Det är hemskt </3
16 nov, 2012 23:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Pixie: Skrivet av LoonyMe: jag hatar att få näsblod det rinner som ett vattenfall och nu ser det ut som om det har varit mord i badrummet... när jag har näsblod är det så kraftigt att jag måste ha en bunke under (yep den jag brukar baka i ehe). jag skulle kunna vara mer creepy än tjejen som bakade med sitt mensblod. fast så vidrig är jag faktiskt inte. euw. jag har gått till doktorn och fått typ svampar jag ska trycka upp i näsan, och de försvinner av sig själv. det är en..skum känsla. Har också haft det sådär, dock är det bättre nu. Hade aldrig när jag var mindre men sen började jag få för något år sen, stod i en halvtimme utan att det slutade rinna. Det är hemskt </3 jag hade det typ aldrig, sen när jag var typ 8 slog jag mig i näsan hårt i nån typ järnstång så varje gång (men det är sällan!) jag får näsblod så rinner det i minst en timme och jättemycket <///3
16 nov, 2012 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen