@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Pixie: det viktigaste är att du tycker det är kul dör p.g.a. att typ alla levande varelser kan rita bättre än mig. har ritat en bra grej men jag gav bort den haha vad smart jag var :s sen har jag fått bäst i bild när jag gick i sexan för vår vikarie gillade min konst. positivt. fast det var bara kludd. eh. kanske är jag sämst på bild och sånt. men ändå. det är så kul kan inte sluta. ![]() 16 nov, 2012 22:17 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: dör p.g.a. att typ alla levande varelser kan rita bättre än mig. har ritat en bra grej men jag gav bort den haha vad smart jag var :s sen har jag fått bäst i bild när jag gick i sexan för vår vikarie gillade min konst. positivt. fast det var bara kludd. eh. kanske är jag sämst på bild och sånt. men ändå. det är så kul kan inte sluta. Om man övar mycket blir man tillslut bra! Är avundsjuk på en gammal kompis. Hon tycker jag är jättebra på att rita. fast jag har typ övat i 10 år nu eh..
16 nov, 2012 22:17 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahahaha. Förut trodde jag att skrivkramp var när man hade skrivit så mycket att man fick ont i handen. Det trodde jag var skrivkramp. Lol. Hallå what the fuck DET ÄR SKRIVKRAMP srsly om någon har sagt något annat är det den personen som tror fel haha? ♏︎ 16 nov, 2012 22:18 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Pixie: jämför med en tio år gammal teckning, då lär du nog se skillnad...Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: dör p.g.a. att typ alla levande varelser kan rita bättre än mig. har ritat en bra grej men jag gav bort den haha vad smart jag var :s sen har jag fått bäst i bild när jag gick i sexan för vår vikarie gillade min konst. positivt. fast det var bara kludd. eh. kanske är jag sämst på bild och sånt. men ändå. det är så kul kan inte sluta. Om man övar mycket blir man tillslut bra! Är avundsjuk på en gammal kompis. Hon tycker jag är jättebra på att rita. fast jag har typ övat i 10 år nu eh.. ![]() 16 nov, 2012 22:18 |
|
LoonyMe
Elev |
16 nov, 2012 22:19 |
|
M4L13
Elev |
16 nov, 2012 22:19 |
|
Pixie
Elev |
jag har fortfarande en handske på mig sen jag kluddade. eh ja jag har en handske när jag målar.
anledningen? jag håller i pennan så hårt att jag svettas och då slinker pennan :s + att man kan smeta ut skuggor med handske : )))))
16 nov, 2012 22:20 |
|
t i l d a
Elev |
Jag hatar min skoldator. Det går inte ens att kolla på youtube. Allt blir svart och sen ser när det kommer tillbaka ser man inte videon. Och det stör mig så otroligt mycket. Jag kan knappt kolla på pewdiepie längre. Och när man ska lyssna på starkid? Varför ens försöka? Det laggar ju sönder ändå och det ända jag blir är förbannad. -.-
16 nov, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag kommer vara själv hemma imorgon.
Oh god. This isn't good. :'/ 16 nov, 2012 22:36 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen