@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Swedish House Mafia kommer till Skavlan nästa fredag. t i l d a - Benny ska ut ikväll. Brukar inte gilla Skavlan, men detta kan man ju inte motstå! Heheh ja, han kommer nog åka om inte alla vuxna röstar på honom... Btw, jag är SÅ glad att Oskar åkte ut. En Eric Saade räcker om man säger så ;P
16 nov, 2012 22:09 |
|
Celebikai
Elev |
16 nov, 2012 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar låten som Olly Murs sjöng ♥ Undra vilken det blir sedan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 22:10 |
|
Obliviate_
Elev |
nåen social? Forever alone känns det som..
16 nov, 2012 22:11 |
|
ella potter
Elev |
16 nov, 2012 22:12 |
|
t i l d a
Elev |
Jag. Har. Skrivkramp. Jag. Måste. Uppdatera. Noveller. Men. Kommer. Inte. På. Ett. Skit. Att. Skriva. -.- D:
16 nov, 2012 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahaha. Förut trodde jag att skrivkramp var när man hade skrivit så mycket att man fick ont i handen. Det trodde jag var skrivkramp. Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 22:13 |
|
Pixie
Elev |
dör p.g.a. att typ alla levande varelser kan rita bättre än mig. har ritat en bra grej men jag gav bort den haha vad smart jag var :s
sen har jag fått bäst i bild när jag gick i sexan för vår vikarie gillade min konst. positivt. fast det var bara kludd. eh. kanske är jag sämst på bild och sånt. men ändå. det är så kul kan inte sluta.
16 nov, 2012 22:13 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahahaha. Förut trodde jag att skrivkramp var när man hade skrivit så mycket att man fick ont i handen. Det trodde jag var skrivkramp. Lol. Hahah xD Ärligt talat så trodde jag nog samma sak... o.o
16 nov, 2012 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: dör p.g.a. att typ alla levande varelser kan rita bättre än mig. har ritat en bra grej men jag gav bort den haha vad smart jag var :s sen har jag fått bäst i bild när jag gick i sexan för vår vikarie gillade min konst. positivt. fast det var bara kludd. eh. kanske är jag sämst på bild och sånt. men ändå. det är så kul kan inte sluta. Om man övar mycket blir man tillslut bra! Är avundsjuk på en gammal kompis. Hon tycker jag är jättebra på att rita. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen