@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
16 nov, 2012 21:59 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 22:00 |
|
Caius
Elev |
Ok,ok. Jag måste ha paus. Ska hämta riskakor, juice och sedan droga TMNT en stund/resten av kvällen.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 16 nov, 2012 22:01 |
|
ella potter
Elev |
16 nov, 2012 22:02 |
|
t i l d a
Elev |
Fasen asså. Alla som är kvar i X factor är bra, och jag vill inte att någon ska åka ut. Och jag har så sjukt många favoriter ^^
16 nov, 2012 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Swedish House Mafia kommer till Skavlan nästa fredag.
t i l d a - Benny ska ut ikväll. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Funderar på att skicka ett mejl till skolkuratorn för att eventuellt boka en tid med henne..
Men jag vet inte om jag vågar. :c 16 nov, 2012 22:07 |
|
Lunah~
Elev |
16 nov, 2012 22:07 |
|
ella potter
Elev |
16 nov, 2012 22:08 |
|
Pixie
Elev |
uuuschhhh tänkte rita lite 'snyggt',
det blev missfoster av alla fina människor (und ein timelord) försökte rita the doctor - nej försökte rita celebikai - nej försökte rita paris hilton - nej försökte rita niall - nej försökte rita zombie - nej försökte rita en random tjej - nej varför har jag inte fått ritbegåvningen?
16 nov, 2012 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen