@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Hatar mitt liv igen och fattar inte vad det är för fel på mig jag gör det säkert bara för att tycka synd om mig själv nej jag orkar inte mer hejdå *går och dör* EMMA VAD HAR HÄNT GMN? ♥ :o Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av LunaLovegood1: Hatar mitt liv igen och fattar inte vad det är för fel på mig jag gör det säkert bara för att tycka synd om mig själv nej jag orkar inte mer hejdå *går och dör* vad har hänt älskade du? :s ok skulle vilja förklara men kan för tillfället inte sitter och gråter lite för mig själv men nej jag ska inte. skickar en uggla om jag känner för det, älskar er bebos </3 Emma det är bara att skicka uggla om du vill prata ♥ finns.
16 nov, 2012 19:28 |
|
Solkatten
Elev |
UNION J! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 19:29 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 19:35 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: RAINBOW LIPS malie malie malie THIS IS SO YOU hehe jag gillar bäst de med glitter @M4L13 LOL den ska jag skaffa
16 nov, 2012 19:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
HannaPanna vet, är så ***** glad att du finns ♥
men just nu skulle jag behöva någon jag inte har sådär jättemycket kontakt med, nån som jag pratat lite med men inte känner irl eller sådär jättebra på mugglis. finns du där någonstans så skicka en uggla. jag behöver det.
16 nov, 2012 19:40 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: jag ska skaffa den med glitterSkrivet av Pixie: RAINBOW LIPS malie malie malie THIS IS SO YOU hehe jag gillar bäst de med glitter @M4L13 LOL den ska jag skaffa like hey nu vet jag vad jag önskar mig till jul
16 nov, 2012 19:41 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor om en kvart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: HannaPanna vet, är så ***** glad att du finns ♥ men just nu skulle jag behöva någon jag inte har sådär jättemycket kontakt med, nån som jag pratat lite med men inte känner irl eller sådär jättebra på mugglis. finns du där någonstans så skicka en uggla. jag behöver det. mig? 16 nov, 2012 19:44 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen