Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Jackie: Fucking växtspurt som aldrig kommer! Allvarligt, jagär säkert den kortaste fjorton-åringen som finns. Och alla jäklar över 160 cm som säger: ååh så kort jag är! aha. vad tror du jag är då? och alla som behandlar mig annorlunda eftersom jag är kort. som om jag vore nio eller nåt. jag hatar er neandertalarearslen! Det är fint att vara kort... embrace it Jag är 164 och känner mig lite för lång.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
4 mar, 2013 16:16 |
|
Dramione99
Elev |
Jag mår skit nu, leler jag är grymt stresad. Vi ska byta lärare. Det låter kasnke inte hemskt, men det är det! För den nya läraren suger!
4 mar, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA
mamma är skyldig mig alla böcker jag önskar, "ett helt bibliotek" enligt henne min bror fick kvarsittning idag mamma sa att hon är gammal jag ska ta med en kompis till piteå, men jag måste ta två (MEN DET GÅR INTE) eftersom att mina bästisar är syskon jag måste utvärdera ett forsknings arbete och jag suger på att utvärdera mig själv min tallrik är för stor jag saknar en människa mer än allt annat i världen just nu, och jag träffar den människan varenda dag i skolan och jag skrattar åt allt detta. man kan inte vara lyckligare än jag är nu - jag kan ta och köpa alla böcker i världen känns det som men man kan inte vara glad när man saknar någon så mycket min lösning är simpel - laugh about it and dance it out 4 mar, 2013 16:27 |
|
Drake
Elev |
Elma00
Och hur skulle en person som lyssnar på rock vara då, enligt dem? Jag hatar sånna fördomar. Och varför skulle du säga att du lyssnar på Iron Maiden för att få uppmärksamhet? Och kan de inte bara ta och ge dig lite (positiv) uppmärksamhet, den uppmärksamhet du förtjänar? Att bli utfryst är ju himla psykisk tortyr. Väldigt många frågor där, riktade till dina klass"kompisar". 4 mar, 2013 16:33 |
|
madeleinegranger
Elev |
jag är så trött på allt, på skolan, på familjen, på mig själv, på hur dum i huvudet jag är, på mitt för tillfället dåliga självförtroende.
![]()
4 mar, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
Orkar inte med livet...
Orkar inte med skolan Ni vet när man tänker att den här lektionen ska man verkligen anstränga sig? Jo, jag försöker men det slutar alltid med att jag sitter och stirrar ut genom förnstret eller lyssnar på de andras diskussioner... 4 mar, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jackie: Fucking växtspurt som aldrig kommer! Allvarligt, jagär säkert den kortaste fjorton-åringen som finns. Och alla jäklar över 160 cm som säger: ååh så kort jag är! aha. vad tror du jag är då? och alla som behandlar mig annorlunda eftersom jag är kort. som om jag vore nio eller nåt. jag hatar er neandertalarearslen! Ok, tänk bara på att korta personer sällan får höra ''gud vad kort du är'' och så, men långa personer får ofta höra ''jävlar vad lång du är!'' eftersom det tydligen är okej att säga att någon är lång men inte att någon är kort. Det är precis som att det är ok att säga till någon ''gud vad smal du är'' men man skulle inte säga ''gud vad tjock du är''... man kan ha komplex för att vara smal också, även om det inte är lika vanligt. Så se det positivt, även om jag vet att det är jobbigt att vara för kort/lång. Har varit båda. Stannade i växten när jag var typ fem och växte bara på bredden, sen när jag var åtta så JEVLAR vad det small till, jag växte och blev plötsligt längst i klassen, och sen stannade jag igen när jag var typ elva och nu är jag kort igen. Alltså inte jättejättekort men bland de kortaste. Så jag har aldrig varit lagom... 4 mar, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jackie: Fucking växtspurt som aldrig kommer! Allvarligt, jagär säkert den kortaste fjorton-åringen som finns. Och alla jäklar över 160 cm som säger: ååh så kort jag är! aha. vad tror du jag är då? och alla som behandlar mig annorlunda eftersom jag är kort. som om jag vore nio eller nåt. jag hatar er neandertalarearslen! Ok, tänk bara på att korta personer sällan får höra ''gud vad kort du är'' och så, men långa personer får ofta höra ''jävlar vad lång du är!'' eftersom det tydligen är okej att säga att någon är lång men inte att någon är kort. Det är precis som att det är ok att säga till någon ''gud vad smal du är'' men man skulle inte säga ''gud vad tjock du är''... man kan ha komplex för att vara smal också, även om det inte är lika vanligt. Så se det positivt, även om jag vet att det är jobbigt att vara för kort/lång. Har varit båda. Stannade i växten när jag var typ fem och växte bara på bredden, sen när jag var åtta så JEVLAR vad det small till, jag växte och blev plötsligt längst i klassen, och sen stannade jag igen när jag var typ elva och nu är jag kort igen. Alltså inte jättejättekort men bland de kortaste. Så jag har aldrig varit lagom... Det där håller inte jag riktigt med om, i vår skola var det vanligt förekommande att de korta blev vad ska man kalla det...omedvetet retade för sin längd. Du vet, kommentarer och skämt som egentligen inte var illa menat men uppfattades som så så, lång som kort.. vad jag har uppfattat det som så blir folk som är ovanligt långa/korta rätt ofta kommenterade för bäggedera. Edit: Min bästa tjejkompis kallades bland annat för dvärgen och pygme. 4 mar, 2013 17:52 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Drake: Elma00 Och hur skulle en person som lyssnar på rock vara då, enligt dem? Jag hatar sånna fördomar. Och varför skulle du säga att du lyssnar på Iron Maiden för att få uppmärksamhet? Och kan de inte bara ta och ge dig lite (positiv) uppmärksamhet, den uppmärksamhet du förtjänar? Att bli utfryst är ju himla psykisk tortyr. Väldigt många frågor där, riktade till dina klass"kompisar". Jag skulle tro att de var lite avundsjuka på mig, eftersom att uppmärksamheten riktades mott mig i typ 10 minuter, trots att alla uppmärksamhet vilar på dem hela tiden.
4 mar, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jackie: Fucking växtspurt som aldrig kommer! Allvarligt, jagär säkert den kortaste fjorton-åringen som finns. Och alla jäklar över 160 cm som säger: ååh så kort jag är! aha. vad tror du jag är då? och alla som behandlar mig annorlunda eftersom jag är kort. som om jag vore nio eller nåt. jag hatar er neandertalarearslen! Ok, tänk bara på att korta personer sällan får höra ''gud vad kort du är'' och så, men långa personer får ofta höra ''jävlar vad lång du är!'' eftersom det tydligen är okej att säga att någon är lång men inte att någon är kort. Det är precis som att det är ok att säga till någon ''gud vad smal du är'' men man skulle inte säga ''gud vad tjock du är''... man kan ha komplex för att vara smal också, även om det inte är lika vanligt. Så se det positivt, även om jag vet att det är jobbigt att vara för kort/lång. Har varit båda. Stannade i växten när jag var typ fem och växte bara på bredden, sen när jag var åtta så JEVLAR vad det small till, jag växte och blev plötsligt längst i klassen, och sen stannade jag igen när jag var typ elva och nu är jag kort igen. Alltså inte jättejättekort men bland de kortaste. Så jag har aldrig varit lagom... Det där håller inte jag riktigt med om, i vår skola var det vanligt förekommande att de korta blev vad ska man kalla det...omedvetet retade för sin längd. Du vet, kommentarer och skämt som egentligen inte var illa menat men uppfattades som så så, lång som kort.. vad jag har uppfattat det som så blir folk som är ovanligt långa/korta rätt ofta kommenterade för bäggedera. Edit: Min bästa tjejkompis kallades bland annat för dvärgen och pygme. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jackie: Fucking växtspurt som aldrig kommer! Allvarligt, jagär säkert den kortaste fjorton-åringen som finns. Och alla jäklar över 160 cm som säger: ååh så kort jag är! aha. vad tror du jag är då? och alla som behandlar mig annorlunda eftersom jag är kort. som om jag vore nio eller nåt. jag hatar er neandertalarearslen! Ok, tänk bara på att korta personer sällan får höra ''gud vad kort du är'' och så, men långa personer får ofta höra ''jävlar vad lång du är!'' eftersom det tydligen är okej att säga att någon är lång men inte att någon är kort. Det är precis som att det är ok att säga till någon ''gud vad smal du är'' men man skulle inte säga ''gud vad tjock du är''... man kan ha komplex för att vara smal också, även om det inte är lika vanligt. Så se det positivt, även om jag vet att det är jobbigt att vara för kort/lång. Har varit båda. Stannade i växten när jag var typ fem och växte bara på bredden, sen när jag var åtta så JEVLAR vad det small till, jag växte och blev plötsligt längst i klassen, och sen stannade jag igen när jag var typ elva och nu är jag kort igen. Alltså inte jättejättekort men bland de kortaste. Så jag har aldrig varit lagom... Det där håller inte jag riktigt med om, i vår skola var det vanligt förekommande att de korta blev vad ska man kalla det...omedvetet retade för sin längd. Du vet, kommentarer och skämt som egentligen inte var illa menat men uppfattades som så så, lång som kort.. vad jag har uppfattat det som så blir folk som är ovanligt långa/korta rätt ofta kommenterade för bäggedera. Edit: Min bästa tjejkompis kallades bland annat för dvärgen och pygme. Tja, iochförsig, men då känns det mer som mobbning/ret... jag menar, man säger ju inte till sin bästa vän ''jävlar vad kort du är'' 4 mar, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen