vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på julkalendern
18 dec, 2011 18:57 |
|
3m3li3
Elev |
Skrivet av Neaa94: skriver en jätte rolig samhälls tentamen Så Segt...... ni som funderar på att läsa Nv tänk över erat val för ni lär inte ha ett liv kvar sen! Nu tycker jag du överdriver lite... Men jag håller fullkomligt med dig om tentamen, sitter oxå med den 18 dec, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar på In Flames. ♥ ...och uppdaterar mitt Sims. 18 dec, 2011 19:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Försöker att snyta mig utan att det låter
18 dec, 2011 19:10 |
|
Fang
Elev |
18 dec, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
Undrar om vi har några läxor sista veckan.
18 dec, 2011 19:15 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
^ Lyssnar också men det hörs inget
18 dec, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Sitter på ett tåg hem och inser att mugglis är rätt uselt på min knapptelefon med värdelöst internet.
18 dec, 2011 20:25 |
|
Dini99
Elev |
Sitter med datan i sängen och myser med katten
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 18 dec, 2011 20:58 |
|
MizzNina
Elev |
Megagnäller över min förkylning, blir sms terrad och ska lämna datorn för att städa huset. ^_^ eller titta på Dr.Horrible Sing-along blog. Jag har inte bestämt mig.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 dec, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen