@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
GUESS WHAT?
idag klev jag upp halv fem, satt på bussen in till stan klockan tjugo över sex och var i skolan innan sju :-))))) det var hemskt
16 nov, 2012 18:39 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 18:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 16 nov, 2012 18:46 |
|
Ginny00
Elev |
Wifi funkar inte <//3
16 nov, 2012 18:48 |
|
Lucy och Rose
Elev |
http://www.svt.se/barnkanalen/bolibompa/bolibompahuset/
scrolla ned, och se på den där "har du gjort något gurkigt?" hahahahahahah XDDD
16 nov, 2012 18:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-16 kl. 18:56
|
|
LunaLovegood1
Elev |
Hatar mitt liv igen och fattar inte vad det är för fel på mig jag gör det säkert bara för att tycka synd om mig själv nej jag orkar inte mer hejdå *går och dör*
16 nov, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ähum... Lovestory? Hey Baby? Gagnam Style? Dansa pausa? *Gå in på Youtube xD* Some Nights? We are never getting back together? Crying out your name? Titanium?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka låtar vill ni/du ha? (Genre) Och vad ska det vara till?VI HAR BARA 32 LÅTAR PÅ LÅTLISTAN. Kanske kan hjälpa? =) ÅH. Vi ska ha disco. Bwääh, ångest. Så ja. Popmusik antar jag, något som går att dansa till. Och tryckare. 16 nov, 2012 18:51 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 18:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Sitter hemma hos två kompisar xD den ena sitter i sovrummet och gör läxor, jag sitter här och den andra spelar något skjut spel xD
![]()
16 nov, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen