@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ska skriva ett brev nu.
16 nov, 2012 17:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka låtar vill ni/du ha? (Genre) Och vad ska det vara till?VI HAR BARA 32 LÅTAR PÅ LÅTLISTAN. Kanske kan hjälpa? =) ÅH. Vi ska ha disco. Bwääh, ångest. Så ja. Popmusik antar jag, något som går att dansa till. Och tryckare. Kolla Digster Hits, Absolute Music och så, kolla vad kompisar lyssnar på? 16 nov, 2012 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
En kommentar på den videon: WHY CAN'T SWEDISH HUMANS PLAN SOMETHING LIKE THIS IN SWEDEN? I MISS THE 1D FLASHMOB HERE, seriosly ;_; Kan inte vi svenskar göra flera flashmobs? Något för alla åldrar och med de senaste hittsen. D: Hahahahaha. Det är i Sverige idiot. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 18:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Hahah joo, de är ju fett roliga och gulligaaaa! ♥ NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ I SAID NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JOOOOO I SAID JOOOOO NNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!! LALALALALALALAIMNOTLISTENINGLALALALALALALA FUUK JOOO!!!!! DDDDD:<<<<<<< speech! 16 nov, 2012 18:10 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 18:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 nov, 2012 18:19 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Hahah joo, de är ju fett roliga och gulligaaaa! ♥ NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ I SAID NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JOOOOO I SAID JOOOOO NNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!! LALALALALALALAIMNOTLISTENINGLALALALALALALA FUUK JOOO!!!!! DDDDD:<<<<<<< VAD ÄR DITT YT-KONTO MÄNNISKA TELLMEEE? ;OOO
16 nov, 2012 18:25 |
|
Pixie
Elev |
nu tycker jag att ni som läser detta ska klicka på mitt namn och beundra min profil som har fått en renovering. *klick, klick, klick*
16 nov, 2012 18:27 |
|
Regulus
Elev |
16 nov, 2012 18:33 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av HannaPanna: Hahah joo, de är ju fett roliga och gulligaaaa! ♥ NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ I SAID NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JOOOOO I SAID JOOOOO NNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!! LALALALALALALAIMNOTLISTENINGLALALALALALALA FUUK JOOO!!!!! DDDDD:<<<<<<< LALALALALALALALA
16 nov, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen