@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
X Factor ikväll ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 16:44 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: ![]() Såg denna pony på tumblr. Den var så söt! Alla bronies/pegasisters, vad heter denna? young princess luna alice.
16 nov, 2012 16:49 |
|
Ginny00
Elev |
Min fina klass har sagt hejdå till mig och det var så fint och jag ville gråta blod. ♥
Känner mig hur melankolisk som helst nu dock. 16 nov, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Idag skulle man spela upp en låt på musiken, och jag valde "Fear of the dark" av " Iron Maiden".
Och sen kom en klasskompis till mig och sa: "Jag visste inte att du lyssnade på rock .Trodde typ att du lyssnade på sama musik som.." Tycker alltid sånt är kul, bara för att jag är så udda av mig. 16 nov, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Lol, jag orkar inte ändra min visningsbild/signatur. Sannaaa - Ta 'Call Me Maybe'? xP Åh, ja. DEn hade några fyror skrivit på "önskelistan" och pojkarna kom och ba' "VAFAN ÄR DETHÄR!!!???" 16 nov, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Ska och bowla med klassen 2:a december
Och imorgon sova över hos Clara. Jeppjepp 16 nov, 2012 16:53 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: ![]() Såg denna pony på tumblr. Den var så söt! Alla bronies/pegasisters, vad heter denna? young princess luna alice. tack! söt tihi ^^
16 nov, 2012 16:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag ska gå upp klockan sju imorgon O_O
16 nov, 2012 16:54 |
|
M4L13
Elev |
FAN VAD JAG HATAR NYA ÄCKELYOURUBE VAFAN KAN DEN INTE BARA VISA VAD MINA PRENUMERATIONER HAR GJORT OCH LAGT UPP VAD I HELVETE
16 nov, 2012 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen