@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Syrran kollade in i mitt rum och trodde min tröja som låg på golvet var en bulldog. Alltså, haha! JAg vet inte vad som är roligt, men jag tycker det är det! Jag låg på golvet och skrattade i flera minuter innan jag insåg hur udda det var XD yey, det finns personer med likadan humor som jag! 16 nov, 2012 16:14 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Li: INatt drömde jag att leumas vän var en boss i ett tvspel jag höll på att spela. I WON Just sayin'. Skit på dig. XD 16 nov, 2012 16:14 |
|
spagetti
Elev |
16 nov, 2012 16:16 |
|
Solkatten
Elev |
Hamburgare till middag ikväll ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 16:20 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 16:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: I NEEEED HELP denna helg ska jag skriva upp låtarna som vi ska ha (på discort vi ordnar) och jag har fått hjärnsläpp. Vanligtvis brukar jag inte vara mycket för discon, men nu då vi ordnar det... tja, jag kanske har chansen att få dansa och vara mig själv och göra bort mig, right? Så... behöver dans-låtar och lite tryckare, höhö. Förslag? Du kan också ta Heart Skips A Beat med Olly Murs eller Amazing med Danny Saucedo. Hur gamla är dem som ni anordnar discot för? Sean Banan - Sean Den Förste Banan skulle nog vara uppskattat bland vissa. Dock avskyr jag den låten men men. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I NEEEED HELP denna helg ska jag skriva upp låtarna som vi ska ha (på discort vi ordnar) och jag har fått hjärnsläpp. Vanligtvis brukar jag inte vara mycket för discon, men nu då vi ordnar det... tja, jag kanske har chansen att få dansa och vara mig själv och göra bort mig, right? Så... behöver dans-låtar och lite tryckare, höhö. Förslag? Du kan också ta Heart Skips A Beat med Olly Murs eller Amazing med Danny Saucedo. Hur gamla är dem som ni anordnar discot för? Sean Banan - Sean Den Förste Banan skulle nog vara uppskattat bland vissa. Dock avskyr jag den låten men men. xD Lågstadieåldern. Typ femman-sexan, där den ända låten som verkligen upskattas är sexy and i know it. Alla skulle mörda mig om jag lade på coldplay (♥ ♥). 16 nov, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Nån som håller med om att kärlekslivet kan vara förvirrande?
16 nov, 2012 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, jag orkar inte ändra min visningsbild/signatur.
Sannaaa - Ta 'Call Me Maybe'? xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 16:31 |
|
Pixie
Elev |
16 nov, 2012 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen