@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: I NEEEED HELP denna helg ska jag skriva upp låtarna som vi ska ha (på discort vi ordnar) och jag har fått hjärnsläpp. Vanligtvis brukar jag inte vara mycket för discon, men nu då vi ordnar det... tja, jag kanske har chansen att få dansa och vara mig själv och göra bort mig, right? Så... behöver dans-låtar och lite tryckare, höhö. Förslag? Party In My Head - September Oppa Gangnam Style - SPY (hahah) Moment - One Direction (till tryckare) Typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I NEEEED HELP denna helg ska jag skriva upp låtarna som vi ska ha (på discort vi ordnar) och jag har fått hjärnsläpp. Vanligtvis brukar jag inte vara mycket för discon, men nu då vi ordnar det... tja, jag kanske har chansen att få dansa och vara mig själv och göra bort mig, right? Så... behöver dans-låtar och lite tryckare, höhö. Förslag? Party In My Head - September Oppa Gangnam Style - SPY (hahah) Moment - One Direction (till tryckare) Typ. Åh, tack ♥ 16 nov, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 16:07 |
|
Knizzlare
Elev |
HAHAH oh my god, skrev in Denise på sloganizer och kolla vad som kom fram:
«Denise - You see this name, you think dirty.» ![]()
16 nov, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Sannaaa
Grey Hound- Swedish House Mafia Hungry Hearts - Nouse (tror att det stavas så) Someone like you - Adele (till tryckare) 16 nov, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
seethaaasssssheaaya!
Gissa vem som har lärt sig ormspråket? Spoiler: Tryck här för att visa! 16 nov, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sannaaa Grey Hound- Swedish House Mafia Hungry Hearts - Nouse (tror att det stavas så) Someone like you - Adele (till tryckare) Åh, underbart ♥ 16 nov, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2012 16:12 |
|
Pixie
Elev |
okej people
jag gör lite reklam för min tumblr http://swedish-princess.tumblr.com/ nice ------ EN ANNAN SAK: min kanin tuggade på ena snäckan så nu har jag bara en som funkar! :s
16 nov, 2012 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen