@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jobbig natt .__. Ungefär under halva natten vaknade jag upp efter varje timme. T.ex. så kunde jag vakna runt tre, sov en timme, vakna runt fyra etc. Bara för att en jävel till mus var i väggen vid min säng så det var typ anledningen tror jag. Jag har haft möss i mitt rum den senaste tiden på natten men nu har jag städat så förhoppningsvis slipper jag dem. Usch. Äckliga små varelser de där. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Sitter vid en dålig dator (musen funkar inte -.-) på skolan och väntar på att få en chokladboll
16 nov, 2012 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Slutade 11:30 idag ♥ Men såklart var jag tvungen att vänta ca en timme på bussen... den gick 12:40.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 14:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är i Lund
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 nov, 2012 14:50 |
|
Jinora
Elev |
assdfghjkl har precis video chattat i tre timmar med någon från omegle.
Båda gillar Buffy Båda gillar Doctor Who Båda gillar minecraft And a lot more xD 16 nov, 2012 15:05 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAH!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2012 15:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 nov, 2012 15:18 |
|
Tvilling
Elev |
jag: Det finns bara en och en halv potatis. Hur ska vi göra?
bror: Men ta du dem. jag: Tack! *går iväg innan han hinner ändra sig* ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 nov, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
I NEEEED HELP
denna helg ska jag skriva upp låtarna som vi ska ha (på discort vi ordnar) och jag har fått hjärnsläpp. Vanligtvis brukar jag inte vara mycket för discon, men nu då vi ordnar det... tja, jag kanske har chansen att få dansa och vara mig själv och göra bort mig, right? Så... behöver dans-låtar och lite tryckare, höhö. Förslag? 16 nov, 2012 15:59 |
|
Knizzlare
Elev |
jag kommer inte få se breaking dawn på bio för att 1. en viss person vid namn Pixie orkar inte och 2. finns inga natt/kvällsbussar i den här lilla hålan...
WÄH ![]()
16 nov, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen