Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o Ja, alla stod där Tycker din forumsignatur beskriver väldigt bra vad jag känner för det xD 29 dec, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o Ja, alla stod där Tycker din forumsignatur beskriver väldigt bra vad jag känner för det xD Haha ja det stämmer ju xD 29 dec, 2015 18:09 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min lillebror fyllde 8 sommaren då vi läste dem. men han är stor för sin ålder (eller hur man ska säga det)Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o 29 dec, 2015 18:17 |
|
Borttagen
|
tyciv ujbhkcxsdernhjmkjhgfbhn
29 dec, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Min lillebror fyllde 8 sommaren då vi läste dem. men han är stor för sin ålder (eller hur man ska säga det) Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o Oj, verkligen? Han måste vara rätt smart eller sådär, tror inte alla 8-åringar skulle klara det (vare sig hemskheterna eller att faktiskt hänga med i handlingen) 29 dec, 2015 18:27 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Lite knäppt... Tror Bloomsbury (brittiska förlaget) klassade de [första] som 8+ eller 9+. Sedan när "plusset" gick så väldigt högt i åldrarna (jag känner via nätet folk som är pensionärer idag och som i likhet med mig diskuterat HP i 10+ år nu...) gav Bloomsbury ut HP i två utseenden. En pärm för barn och en för vuxna. Enda skillnaden var pärmen (alltså utsidan på boken)... Det är mycket vanligare i Sverige att folk som inte läst dem själva tror att det är rena barnböcker... Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 29 dec, 2015 18:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en HP-tatuering men jag har ca 800 ideer och kan inte rimligen täcka hela kroppen i HP-relaterade saker.
Gragh. 29 dec, 2015 19:12 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Märkte för en stund sedan att jag hade haft noterna på Hedwigs Theme sedan jag var fem år och aldrig använt dem. De finns i min gamla orgelbok! Fangirlar sönder nu!!!!!!
2 jan, 2016 09:21 |
|
Corazon
Elev |
Jag läste en nyhetsartikel där de hade intervjuat ett företags vd som hette Harry Porter. Jag trodde att han hette Harry Potter och blev jätteglad tills jag insåg mitt fel xd.
2 jan, 2016 16:37 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen