Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Tuggrus: ![]() Och så klart kan jag inte berätta om allt öppet för att det handlar om vissa personer som inte får se något men där får ni en gif som visar hur jag mår just nu - skit. finns här ifall du behöver prata ♥ 3 mar, 2013 18:53 |
|
Elma00
Elev |
TJcok, tjockare, tjockast. FUl, fulare, fulast. Finnig, finnigare, finnigast. Äcklig, äckligare, äckligast. Feg, fegare, fegast.
Japp, ågest över allt. jag hatar allt, stick iväg med dig livet, jag behöver inte dig mer. Hej då kärlek, du är ändå bara ivägen. Kom tillbaka när jag är död läxor. Spring medans du har chansen betyg, för jag kommer döda dig nu. Dra åt helvetet osäkerhet, du kan ta och dö. "Ta vara på livet medan du kan, gå ut och lev livet" Nej. Jag vill inte. Jag vill sitta inne och dö med mig själv. Hej då världen, ni kommer aldrig se mig mer.
3 mar, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Ginny00
heeeeey, är inte du i london? Edit: jag glömde, Dagens ungdomar. Semester är semester men inte från internet xD ♥ Ha så kul (om du nu är där) och hälsa Ben från moi 3 mar, 2013 19:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: faktiskt hemmanu också..Ginny00 heeeeey, är inte du i london? Edit: Förlåt jag glömde. Dagens ungdomar. Semester är semester men inte från internet xD ♥ 3 mar, 2013 19:29 |
|
Elma00
Elev |
3 mar, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Varför är jag världens största tönt? Jag vågar inte ens bli vän med killen jag gillar på facebook Om det är han som addat dig blir han antagligen bara ledsen om du inte bekräftar 3 mar, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Du är ingen tönt! Gör bara det som känns mest rätt Varför är jag världens största tönt? Jag vågar inte ens bli vän med killen jag gillar på facebook 3 mar, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
"Vad är meningen med livet?"
Det är just den frågan somm flygit runt inne i mitt huvud ett tag, och jag har kommit fram till ett svar. För mig finns det ingen mening med livet (om man inte ska upp allt neggativt). Jag är alltid den som är sämst på dansen, klarar inte av de enklaste talen på matten, lyssnar på fel musik, har fel kläder och frisyr, har fel hy, har fel mobil, läser för mycket osv. Och så ska jag alltid vara den där perfekta personen med perfekta betyg som aldrig har kul och som klassas som nörd i filmer. Nejmen gud vad kul! Om jag säger "Oh my God" eller liknande blir alla jätteförvånade och typ "Andrea, du är inte den personen som säger så!" och i huvudet "Jag får väl säga vad fan jag vill?" medan man samtidigt ler och säger att man kanske kan ändra sig. Ibland är min klass för fin, och säger saker som att mina titlar på berättelser är ssom på en riktig bok (♥) men oftast är de för hemska (Och nej, jag kan intee skriva rätt på mitt tangentbord) 3 mar, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså åh Andrea.. DU ÄR UNDERBAR. Och du ska inte tro nåt annat. Du är värd att bli älskad lika mycket av dig själv som jag älskar dig. ♥ "Vad är meningen med livet?" Det är just den frågan somm flygit runt inne i mitt huvud ett tag, och jag har kommit fram till ett svar. För mig finns det ingen mening med livet (om man inte ska upp allt neggativt). Jag är alltid den som är sämst på dansen, klarar inte av de enklaste talen på matten, lyssnar på fel musik, har fel kläder och frisyr, har fel hy, har fel mobil, läser för mycket osv. Och så ska jag alltid vara den där perfekta personen med perfekta betyg som aldrig har kul och som klassas som nörd i filmer. Nejmen gud vad kul! Om jag säger "Oh my God" eller liknande blir alla jätteförvånade och typ "Andrea, du är inte den personen som säger så!" och i huvudet "Jag får väl säga vad fan jag vill?" medan man samtidigt ler och säger att man kanske kan ändra sig. Ibland är min klass för fin, och säger saker som att mina titlar på berättelser är ssom på en riktig bok (♥) men oftast är de för hemska (Och nej, jag kan intee skriva rätt på mitt tangentbord) För övrigt så känner jag igen mig i varenda ord du skriver. Jag orkar inte. 3 mar, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du är för fin Eira ok? ♥Skrivet av Borttagen: Alltså åh Andrea.. DU ÄR UNDERBAR. Och du ska inte tro nåt annat. Du är värd att bli älskad lika mycket av dig själv som jag älskar dig. ♥ "Vad är meningen med livet?" Det är just den frågan somm flygit runt inne i mitt huvud ett tag, och jag har kommit fram till ett svar. För mig finns det ingen mening med livet (om man inte ska upp allt neggativt). Jag är alltid den som är sämst på dansen, klarar inte av de enklaste talen på matten, lyssnar på fel musik, har fel kläder och frisyr, har fel hy, har fel mobil, läser för mycket osv. Och så ska jag alltid vara den där perfekta personen med perfekta betyg som aldrig har kul och som klassas som nörd i filmer. Nejmen gud vad kul! Om jag säger "Oh my God" eller liknande blir alla jätteförvånade och typ "Andrea, du är inte den personen som säger så!" och i huvudet "Jag får väl säga vad fan jag vill?" medan man samtidigt ler och säger att man kanske kan ändra sig. Ibland är min klass för fin, och säger saker som att mina titlar på berättelser är ssom på en riktig bok (♥) men oftast är de för hemska (Och nej, jag kan intee skriva rätt på mitt tangentbord) För övrigt så känner jag igen mig i varenda ord du skriver. Jag orkar inte. Det är uschligt D: 3 mar, 2013 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen