Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannina9
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hannina9: och så letar men förtvivlat. Skrivet av Borttagen: Nu sitter man och gråter för att det inte finns fler böcker om Harry Potter. Den känslan känner jag igen... Jaa....
28 dec, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu sitter man och gråter för att det inte finns fler böcker om Harry Potter. Eller för att man inte får gå på Hogwarts själv. 28 dec, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: de med.Skrivet av Borttagen: Nu sitter man och gråter för att det inte finns fler böcker om Harry Potter. Eller för att man inte får gå på Hogwarts själv. 28 dec, 2015 20:13 |
|
Hannina9
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu sitter man och gråter för att det inte finns fler böcker om Harry Potter. Eller för att man inte får gå på Hogwarts själv. Jaa.... De måste ha missat att skicka det till mig!!!
28 dec, 2015 20:22 |
|
E.O.M
Elev |
När man ser Bingo-Lottos reklam för nyår och när de säger: Upplev dina drömmar, köp en lott och bli miljonär!
Och man bara: Jag kan tyvärr inte köpa mig till Hogwarts, eller?
28 dec, 2015 20:25 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
JUST NU ÄR DET PAUS MEN HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA GÅR PÅ TV 4!!! IMORGON GÅR DH 2 KLOCKAN 8 PÅ TV 4
28 dec, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: JUST NU ÄR DET PAUS MEN HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA GÅR PÅ TV 4!!! IMORGON GÅR DH 2 KLOCKAN 8 PÅ TV 4 VARFÖR HAR JAG INGEN TV???? 28 dec, 2015 22:06 |
|
Borttagen
|
Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD
29 dec, 2015 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o 29 dec, 2015 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Säg mig, VARFÖR STÅR HP-BÖCKERNA VID 6 TILL 9-BOKHYLLAN????? JAG ÄR FAN 12, OCH DET ÄR INGA BARNBÖCKER!! DET STÖR MIG OCH JAG ÄR HP-SKADAD Jag är 27 haha jag dör. Men alltså står alla där? För typ första och andra kan jag ju fatta, men efter det blir det både lite mycket svängar samt lite väl mörkt, och 5-7 är ju helt klart inte lämpliga för barn under 10 år O.o Ja, alla stod där 29 dec, 2015 18:06 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen