Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Hur kommer det sig att du har hjärnskakning? Halkade med cykeln och blev medvetslös... 3 mar, 2013 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Hur kommer det sig att du har hjärnskakning? Halkade med cykeln och blev medvetslös... Aj aj det måste ha gjort ont... 3 mar, 2013 12:09 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Krya på dig!
3 mar, 2013 12:33 |
|
Borttagen
|
Det gör ont av längtan inom mig. :c
3 mar, 2013 12:41 |
|
Elma00
Elev |
I fredags var min kusin med mig, och hon skulle sova över hos mig. Sen på kvällen, kring 7, fick jag jätteont i magen. Jag sa till min kusin att jag hade ont i magen och att det kändes som om jag skulle spy. Jag gick och la mig för att sova. Och då kommer mamma. Först tror jag att det är för att fråga hur jag mår och så, men jag kunde inte ha mer fel. Och kom och sa till mig vilken dåligt kompis jag var, och att det var själviskt av mig att bara ligga i sängen, istället för att vara med min kusin. Det slutade med att hon gick med ett sista
"Tänk på hur tråkigt det är för henne" Självklart började jag gåta så fort hon gick ur ur mitt rum. Och självklart var jag tvungen att gå och vara med min kusin, trots att jag hade så ont i magen att jag trodde att jag skulle spy.
3 mar, 2013 14:04 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag klarar inte det här.
Min familj småretas hela tiden med mig. Från det jag vr liten har dom kallat mig hanna höna. Alla fyra barn har ett sånt namn. Ida Kanin, agnes anka, olle orm. Men det är inte samma sak. Dom kommer med kommentrer som att vi inte behöver köpa ägg eftersom jag värper dom osv, i början var det väll lite kul, men nu är jag less. Som om det inte vore nog så ska det alltif vara alla mot mig. Jag Kan inte ens få den juice jag vill ha eftersom aprlsinjuice är så sur och tropisk ät perfekt. Tjena. Den är översötad och äcklig. Men det ska alltid vara allas mot mig. jag är less det. Jag önskar att jag någon gång slapp det. Sen har mina föräldrar varit skiljda i snart ett år. Okej, sånt händer. Jag tycker mamma har blivit gladare och trevligare medans pappa också har blivit det. Mot alla utom mig vill säga. Han blit sur på mig för minsta lilla, men om Ida gör samma sak så bryr han sig inte, hon hjälper ju till med så mycket annat så fet gör inget om hon gör ett fel. Men jag råkar ha det svårt just nu, en svår ålder också och då nät som inga vänner. Han ser inte hur ensam jag är och tycker att jag ska göra mer saker och jämför mig med Ida. Det ärinte rättvist då ida har met vännet och har lättare att rätta dig efter andra än vad jag har. Jag säger inte att jag är problemfri. Men papoa förstår inte hir dåligt jag har det med allt. Jag måtinte bra och pappa gör det inge bättre. Hej 3 mar, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Krya på dig! Tack ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Hur kommer det sig att du har hjärnskakning? Halkade med cykeln och blev medvetslös... Aj aj det måste ha gjort ont... Hehe ja lite grann... 3 mar, 2013 18:19 |
|
Elma00
Elev |
Haha, gud så kul
"Tror hon verkligen att vi ska tro på att hon verkligen tycker om rock? Är hon helt störd eller? Vem försöker hon lura egentligen? "Ja, jag vet! Hon är så konstig. Tyst hela tiden, läser jämt, är alltd med sig själv... Hur skulle hon egentligen kunna lyssna på sån musik? Hon försöker bara få uppmärksamhet, helt klart" Och jag stod precis bakom... Jag förstår faktiskt inte hur de tänker, jag får väll lyssna på vilkem musik jag vill? Dem känner inte mig.
3 mar, 2013 18:39 |
|
Tuggrus
Elev |
![]() Och så klart kan jag inte berätta om allt öppet för att det handlar om vissa personer som inte får se något men där får ni en gif som visar hur jag mår just nu - skit. MUMS! 3 mar, 2013 18:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: talk to me?![]() Och så klart kan jag inte berätta om allt öppet för att det handlar om vissa personer som inte får se något men där får ni en gif som visar hur jag mår just nu - skit. 3 mar, 2013 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen