Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!!
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Det är ganska tydligt att du har en chush på honom. 2 mar, 2013 12:43 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Känner igen det! xD Du har nog blivit åtminstone förälskad! Kär är ju lite svårt att säga, men mycket möjligt! Man använde ju enkelt det ordet, det gör jag... I början när man känner sig pirrig när man ser en person eller så är det nog bättre att använda "förälskad" än "kär", men... om man fortsätter bli pirrig osv, så börjar ordet "kär" bli bättre att använda... xD Det är underbart att vara kär men det är verkligen inte kul i längden om inget händer... Alltså, som i mitt fall att den killen jag gillat typ aldrig pratat med mig Men, denna killen går i din klass, så då är det enklare att prata med honom! Och då om du vill veta lite mer om det är riktiga känslor, försök prata med honom mer och se om han är schysst osv och ser om känslorna fortsätter, då är du nog kär! ♥ Men ett tips bara; fast det är svårt, neka inte dina känslor för dig själv! Jag har gjort det och då blir det bara värre när man tänker "Jag gillar inte honom/henne!", då typ... gräver sig känslorna in i sig och ja... Det blir inte bättre! Så när man tillslut insett att så är fallet f man acceptera det, sedan ja... Försöka få nåt att hända xD Men det är jag dålig på att ge råd till, men försök få kontakt med honom mer! Det blir nog bra för dig!!!! ♥ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 mar, 2013 12:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Majis: Nej, det vågar jag aldrig! Han är online på fb nu men... nejSkrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Känner igen det! xD Du har nog blivit åtminstone förälskad! Kär är ju lite svårt att säga, men mycket möjligt! Man använde ju enkelt det ordet, det gör jag... I början när man känner sig pirrig när man ser en person eller så är det nog bättre att använda "förälskad" än "kär", men... om man fortsätter bli pirrig osv, så börjar ordet "kär" bli bättre att använda... xD Det är underbart att vara kär men det är verkligen inte kul i längden om inget händer... Alltså, som i mitt fall att den killen jag gillat typ aldrig pratat med mig Men, denna killen går i din klass, så då är det enklare att prata med honom! Och då om du vill veta lite mer om det är riktiga känslor, försök prata med honom mer och se om han är schysst osv och ser om känslorna fortsätter, då är du nog kär! ♥ Men ett tips bara; fast det är svårt, neka inte dina känslor för dig själv! Jag har gjort det och då blir det bara värre när man tänker "Jag gillar inte honom/henne!", då typ... gräver sig känslorna in i sig och ja... Det blir inte bättre! Så när man tillslut insett att så är fallet f man acceptera det, sedan ja... Försöka få nåt att hända xD Men det är jag dålig på att ge råd till, men försök få kontakt med honom mer! Det blir nog bra för dig!!!! ♥ jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 13:00 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Känner igen det! xD Du har nog blivit åtminstone förälskad! Kär är ju lite svårt att säga, men mycket möjligt! Man använde ju enkelt det ordet, det gör jag... I början när man känner sig pirrig när man ser en person eller så är det nog bättre att använda "förälskad" än "kär", men... om man fortsätter bli pirrig osv, så börjar ordet "kär" bli bättre att använda... xD Det är underbart att vara kär men det är verkligen inte kul i längden om inget händer... Alltså, som i mitt fall att den killen jag gillat typ aldrig pratat med mig Men, denna killen går i din klass, så då är det enklare att prata med honom! Och då om du vill veta lite mer om det är riktiga känslor, försök prata med honom mer och se om han är schysst osv och ser om känslorna fortsätter, då är du nog kär! ♥ Men ett tips bara; fast det är svårt, neka inte dina känslor för dig själv! Jag har gjort det och då blir det bara värre när man tänker "Jag gillar inte honom/henne!", då typ... gräver sig känslorna in i sig och ja... Det blir inte bättre! Så när man tillslut insett att så är fallet f man acceptera det, sedan ja... Försöka få nåt att hända xD Men det är jag dålig på att ge råd till, men försök få kontakt med honom mer! Det blir nog bra för dig!!!! ♥ Jag håller med om allt som Majis skrev, hehe. Men asså, jag tycker själv att du kan bestämma om du är kär. Kärleken känns olika från person till person. Det är lätt att tro att killar vill ha en viss typ av tjejer. Alltså försöker man anpassa sig till vad man tror att killen gillar hos tjejer. Gör inte det. Gillar han dig på riktigt kommer han gilla dig för den du är. Alla människor kan förändras till det bättre. Det är inget märkligt att du har ändrat känslor för den här killen. Jag känenr så sjukt mkt igen mig i det där. Det har hänt mig två gånger. Jag avskydde båda killarna först. De var allmänt störande och dumma bara, men sen så märkte jag en dag att de intresserade mig mer och mer. Jag blev verkligen kär på riktigt och då var det svårt att erkänna det, även för mig själv. men gör det inte mer komplicerat än vad det egentligen är. Som Majis sa så neka inte känslorna. Om du verkligen känner dig kär kommer du inse hur sjukt mkt den här killen betyder för dig. Du dras till honom och tycker han är finast i världen, typ. Han kommer märka, trots att du kasnke inte säger något. Jag är sån osm är ganska blyg när det kommer till killar. Jag vill att de ska ta steget. Jag flirtar lite på sin höjd. Det är jättesvårt att veta vad någon annan känner när man knappt vet det själv. Det brukar synas i ögonen om personen i fråga är lite intresserad iallafall. Du kan ju börja med att fråga honom om något. TYp en läxa eller vad klockan är. Bara han lägger märke till dig. På rätt sätt då, hehe. 2 mar, 2013 13:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Dramione99: Tack frö tipset Skrivet av Majis: Skrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Känner igen det! xD Du har nog blivit åtminstone förälskad! Kär är ju lite svårt att säga, men mycket möjligt! Man använde ju enkelt det ordet, det gör jag... I början när man känner sig pirrig när man ser en person eller så är det nog bättre att använda "förälskad" än "kär", men... om man fortsätter bli pirrig osv, så börjar ordet "kär" bli bättre att använda... xD Det är underbart att vara kär men det är verkligen inte kul i längden om inget händer... Alltså, som i mitt fall att den killen jag gillat typ aldrig pratat med mig Men, denna killen går i din klass, så då är det enklare att prata med honom! Och då om du vill veta lite mer om det är riktiga känslor, försök prata med honom mer och se om han är schysst osv och ser om känslorna fortsätter, då är du nog kär! ♥ Men ett tips bara; fast det är svårt, neka inte dina känslor för dig själv! Jag har gjort det och då blir det bara värre när man tänker "Jag gillar inte honom/henne!", då typ... gräver sig känslorna in i sig och ja... Det blir inte bättre! Så när man tillslut insett att så är fallet f man acceptera det, sedan ja... Försöka få nåt att hända xD Men det är jag dålig på att ge råd till, men försök få kontakt med honom mer! Det blir nog bra för dig!!!! ♥ Jag håller med om allt som Majis skrev, hehe. Men asså, jag tycker själv att du kan bestämma om du är kär. Kärleken känns olika från person till person. Det är lätt att tro att killar vill ha en viss typ av tjejer. Alltså försöker man anpassa sig till vad man tror att killen gillar hos tjejer. Gör inte det. Gillar han dig på riktigt kommer han gilla dig för den du är. Alla människor kan förändras till det bättre. Det är inget märkligt att du har ändrat känslor för den här killen. Jag känenr så sjukt mkt igen mig i det där. Det har hänt mig två gånger. Jag avskydde båda killarna först. De var allmänt störande och dumma bara, men sen så märkte jag en dag att de intresserade mig mer och mer. Jag blev verkligen kär på riktigt och då var det svårt att erkänna det, även för mig själv. men gör det inte mer komplicerat än vad det egentligen är. Som Majis sa så neka inte känslorna. Om du verkligen känner dig kär kommer du inse hur sjukt mkt den här killen betyder för dig. Du dras till honom och tycker han är finast i världen, typ. Han kommer märka, trots att du kasnke inte säger något. Jag är sån osm är ganska blyg när det kommer till killar. Jag vill att de ska ta steget. Jag flirtar lite på sin höjd. Det är jättesvårt att veta vad någon annan känner när man knappt vet det själv. Det brukar synas i ögonen om personen i fråga är lite intresserad iallafall. Du kan ju börja med att fråga honom om något. TYp en läxa eller vad klockan är. Bara han lägger märke till dig. På rätt sätt då, hehe. jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 13:11 |
|
Dramione99
Elev |
Queen Boo: Att våga kan vara jättesvårt. Det är det verkligen, men man får försöka känna in läget litegrand, hehe. Försök få ögonkontakt med honom när du snackar med honom.
2 mar, 2013 13:14 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Majis: Nej, det vågar jag aldrig! Han är online på fb nu men... nej Skrivet av Queen Boo: Jag tror att jag är kär i en kille i min klass, Jag blir alltid orolig för mitt hår, och så säger jag åt mina bästa kompisar att stå still och sluta fjanta sig när jag själv gjorde så för 10 sekunder sen, när jag kan se honom. Och jag blir alltid så pirrig och vågar inte säga nåt. Jag kan bara inte fatta, en dag så kändes det bara så tomt, mörkt och deprimerande i klassrummet, och jag blev så ledsen, och då var han sjuk. Och nästa dag så kändes det tvärtom, och då var han frisk... När han började i klassen tyckte jag han var världens fulaste och trögaste person men nu tycker jag att jag är det eftersom jag tyckte att han var det. Hur vet jag om jag är kär? Är jag det? Snälla, jeg behöver HJÄÄÄLP!!! Känner igen det! xD Du har nog blivit åtminstone förälskad! Kär är ju lite svårt att säga, men mycket möjligt! Man använde ju enkelt det ordet, det gör jag... I början när man känner sig pirrig när man ser en person eller så är det nog bättre att använda "förälskad" än "kär", men... om man fortsätter bli pirrig osv, så börjar ordet "kär" bli bättre att använda... xD Det är underbart att vara kär men det är verkligen inte kul i längden om inget händer... Alltså, som i mitt fall att den killen jag gillat typ aldrig pratat med mig Men, denna killen går i din klass, så då är det enklare att prata med honom! Och då om du vill veta lite mer om det är riktiga känslor, försök prata med honom mer och se om han är schysst osv och ser om känslorna fortsätter, då är du nog kär! ♥ Men ett tips bara; fast det är svårt, neka inte dina känslor för dig själv! Jag har gjort det och då blir det bara värre när man tänker "Jag gillar inte honom/henne!", då typ... gräver sig känslorna in i sig och ja... Det blir inte bättre! Så när man tillslut insett att så är fallet f man acceptera det, sedan ja... Försöka få nåt att hända xD Men det är jag dålig på att ge råd till, men försök få kontakt med honom mer! Det blir nog bra för dig!!!! ♥ För du skulle ju bara kunna skriva typ hej och liksom bara babbla vanligt som ed vilken killkompis som helst! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 mar, 2013 13:16 |
|
Borttagen
|
Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade
2 mar, 2013 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Här ligger jag med hjärnskakning och mår mest dåligt över att jag inte tränat sen i Måndags #dagensungdomarärförmatochträningsfixerade Hur kommer det sig att du har hjärnskakning? 2 mar, 2013 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen