Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
24 jan, 2017 15:19 |
|
Linn Lumos
Elev |
24 jan, 2017 15:23 |
|
Borttagen
|
Dagens kram går till GinnyHermionePotter som fyller år idag!
Hoppas du har en fantastisk födelsedag!!! 24 jan, 2017 16:06 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det har jag!!!Dagens kram går till GinnyHermionePotter som fyller år idag! Hoppas du har en fantastisk födelsedag!!! 24 jan, 2017 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det har jag!!! Dagens kram går till GinnyHermionePotter som fyller år idag! Hoppas du har en fantastisk födelsedag!!! Grymt! Hoppas det forsätter så!!! 24 jan, 2017 16:09 |
|
Belluna tonks
Elev |
Dagens kram går till den (näst, efter mig) bästa Millie (GinnyHermionePotter) Du är BÄST (fortfarande efter mig) och jag hoppas att du har haft en AWESOME födelsedag!!!!!!!!!
//With love Martha ![]()
24 jan, 2017 16:23 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Allyson För att du är jättesnäll och rolig! Du är en jättebra vän och jag älskar att uggla med dig!!♥♥
catradora För att du är världens bästa!! Du är så snäll och jag älskar att ha dig som mugglistvilling och bff!♥3 ![]()
24 jan, 2017 16:27 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Allyson För att du är jättesnäll och rolig! Du är en jättebra vän och jag älskar att uggla med dig!!♥♥ catradora För att du är världens bästa!! Du är så snäll och jag älskar att ha dig som mugglistvilling och bff!♥3 Nej, DU är världens bästa!
24 jan, 2017 16:40 |
|
Borttagen
|
En till kram till GinnyHermionePotter och grattis på födelsedagen!!!!!(Igen)(men man kan aldrig säga grattis för många gånger)(däremot kan man sjunga för många gånger!)(på min födelsedag förra året så fick jag typ 5 stycken födelsedags såger!)(Jätte pinsamt!!!)
24 jan, 2017 18:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Dagens kram går till den (näst, efter mig) bästa Millie (GinnyHermionePotter) Du är BÄST (fortfarande efter mig) och jag hoppas att du har haft en AWESOME födelsedag!!!!!!!!! //With love Martha Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! Men man kan aldrig sjunga för mycket #MemberOfCabin7En till kram till GinnyHermionePotter och grattis på födelsedagen!!!!!(Igen)(men man kan aldrig säga grattis för många gånger)(däremot kan man sjunga för många gånger!)(på min födelsedag förra året så fick jag typ 5 stycken födelsedags såger!)(Jätte pinsamt!!!) 24 jan, 2017 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen