@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag fick nyss den coolaste bönan. Den var svart med gröna prickar.
... Det var potatismos. c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2012 17:06 |
|
Ginny00
Elev |
Mina kompisar åt Bertie Botts bönor idag ♥ En fick tvål..
12 nov, 2012 17:21 |
|
Neeyum
Elev |
#dumbfanficmoments på twitter IT'S LIKE GENIUS I AM LAUGHING SO HARD
![]() that pretty much sums up every dumb moment in history 12 nov, 2012 17:25 |
|
LauraTree
Elev |
Jag har exakt samma läxa! Vi ska tvätta minst fyra gånger och det är sååååå tråkigt! XD
12 nov, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Haha ;Pjapp så sitter man här och kikar (kik) med malcolm från x factor o.o jag bara "är du verkligen riktiga malcolm?" han ba: "ja självklart!" xd Afturelding: (Gud vad svårt jag har med ditt namn 12 nov, 2012 17:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
fun fact: jag känner mig som en huge avifors-fangirl just nu ahahah för jag har min mugglisträffs t-shirt som alla skrev sina namn på, men mamma TVÄTTADE DEN så alla namn tvättades bort förutom "avifors" för hon skrev med helvetespennan. så nu sitter jag här i min fabulösa avifors t-shirt
![]()
12 nov, 2012 17:56 |
|
M4L13
Elev |
12 nov, 2012 18:05 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pygmepuffen: Jag hörde just en glassbil köra förbi... Och tycker det är lite fel säsong *tar en till tugga av min lussebulle* Fel säsong?! Glass kan man äta året runt! Det finns inget 'fel säsong' för glass. Instämmer 8D Åt glass igår :'D Men jag trodde glassbilen bara kom på sommarn? xD 12 nov, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: fun fact: jag känner mig som en huge avifors-fangirl just nu ahahah för jag har min mugglisträffs t-shirt som alla skrev sina namn på, men mamma TVÄTTADE DEN så alla namn tvättades bort förutom "avifors" för hon skrev med helvetespennan. så nu sitter jag här i min fabulösa avifors t-shirt OMFG HELL YEAHHHHHHHHHHHHHHH 12 nov, 2012 18:12 |
|
Afturelding
Elev |
12 nov, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen