@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag åt pepparkakor idag
12 nov, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
12 nov, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Idag ska jag köpa tyg till min brudklänning. Det börjar närma sig... Ska du sy den själv? Ja Åh, så fint! Lova att visa bild när den är klar, okej? Jag har stt bilder på klänningar som du har sytt, du är så otroligt duktig ♥ 12 nov, 2012 16:42 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Idag ska jag köpa tyg till min brudklänning. Det börjar närma sig... Ska du sy den själv? Ja Åh, så fint! Lova att visa bild när den är klar, okej? Jag har stt bilder på klänningar som du har sytt, du är så otroligt duktig ♥ Jag lovar att bombardera mugglis med vårat bröllop på det stora hela ![]() ![]()
12 nov, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Idag ska jag köpa tyg till min brudklänning. Det börjar närma sig... Ska du sy den själv? Ja Åh, så fint! Lova att visa bild när den är klar, okej? Jag har stt bilder på klänningar som du har sytt, du är så otroligt duktig ♥ Jag lovar att bombardera mugglis med vårat bröllop på det stora hela BRA 12 nov, 2012 16:44 |
|
LolFeelings
Elev |
12 nov, 2012 16:50 |
|
Ginny00
Elev |
Försöker ignorera hur lite jag vet om mig själv just nu bäst jag kan.
12 nov, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Har jag fel om jag tycker att det där är papper från Kunskapsskolan? haah, nej, inte alls jag går i kunskapsskolan c; 12 nov, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: Jag hörde just en glassbil köra förbi... Och tycker det är lite fel säsong *tar en till tugga av min lussebulle* Fel säsong?! Glass kan man äta året runt! Det finns inget 'fel säsong' för glass. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2012 17:00 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pygmepuffen: Jag hörde just en glassbil köra förbi... Och tycker det är lite fel säsong *tar en till tugga av min lussebulle* Fel säsong?! Glass kan man äta året runt! Det finns inget 'fel säsong' för glass. Instämmer 8D 12 nov, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen