@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: maybe Skrivet av Tonks_xD: japp så sitter man här och kikar (kik) med malcolm från x factor o.o jag bara "är du verkligen riktiga malcolm?" han ba: "ja självklart!" xd ... he may be a liar haha hur skulle han kunna sitta och svara på alla dem messen liksom? ![]()
12 nov, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: maybe Skrivet av Tonks_xD: japp så sitter man här och kikar (kik) med malcolm från x factor o.o jag bara "är du verkligen riktiga malcolm?" han ba: "ja självklart!" xd ... he may be a liar haha hur skulle han kunna sitta och svara på alla dem messen liksom? ja, haha. han ska väl skriva sin låt och liksom... öva, eller vad de nu sysslar med. 12 nov, 2012 16:13 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: jöpp.Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: maybe Skrivet av Tonks_xD: japp så sitter man här och kikar (kik) med malcolm från x factor o.o jag bara "är du verkligen riktiga malcolm?" han ba: "ja självklart!" xd ... he may be a liar haha hur skulle han kunna sitta och svara på alla dem messen liksom? ja, haha. han ska väl skriva sin låt och liksom... öva, eller vad de nu sysslar med. ![]()
12 nov, 2012 16:18 |
|
mine
Elev |
Tonks_xD kikar, hahhahahahaXD
det är ju som "Där står han och kikar in genom nyckelhålet) HahahaXD Ursäkta migXD 12 nov, 2012 16:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
12 nov, 2012 16:25 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Jag hörde just en glassbil köra förbi... Och tycker det är lite fel säsong *tar en till tugga av min lussebulle*
12 nov, 2012 16:26 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Idag ska jag köpa tyg till min brudklänning. Det börjar närma sig... Ska du sy den själv? Ja ![]() ![]() ![]()
12 nov, 2012 16:28 |
|
Linisa
Elev |
Det är inte sant jag skojade men henne
12 nov, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: ¡Hola! ¿Qué tal? Bien, gracias. Y ¿tú? 12 nov, 2012 16:34 |
|
Tvilling
Elev |
Bien, tambien, gracias. c: ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 12 nov, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen