Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8715 8716 8717 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Bara en fråga: Är det bara jag som "dog" när jag fick reda på att det var 15 års gräns på Breaking Dawn 2?

Nope. Jag blev typ jättesur, och första delen inte var det, borde väll inte andra vara det?

Nej eller hur! Om den första var från 11 och nu s¨å är den andr från 15!!! Hur tänker dem?! Asså det är ju flera ungdomar/barn under 16 än vad det är över det!

Precis! de kännar säkert mindre pengar på det. jag och Majen00 funderar på att åka till Norge och se den där.

11 nov, 2012 20:51

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Bara en fråga: Är det bara jag som "dog" när jag fick reda på att det var 15 års gräns på Breaking Dawn 2?

Nope. Jag blev typ jättesur, och första delen inte var det, borde väll inte andra vara det?

Nej eller hur! Om den första var från 11 och nu s¨å är den andr från 15!!! Hur tänker dem?! Asså det är ju flera ungdomar/barn under 16 än vad det är över det!

Precis! de kännar säkert mindre pengar på det. jag och Majen00 funderar på att åka till Norge och se den där.

Oj, vad häftigt! Men blir det inte norks text då? Eller på norska kanske tillochmed?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

11 nov, 2012 20:54

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Josefin_Weasley fyller min tumblr-dashboard med 1D. Som jag inte ens gillar *suck*
Haha, I'm so sorry!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

11 nov, 2012 20:58

harrypotter87
Elev

Avatar


varit medlem 2 år nu yippie

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

11 nov, 2012 20:58

Ginny00
Elev

Avatar


Williams Lista var fan läskigt ikväll ju..

11 nov, 2012 21:01

harrypotter87
Elev

Avatar


jag vet men det var e sommarstuga

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

11 nov, 2012 21:02

Borttagen

Avatar


Ja... jag typ dör här för jag är så dålig jag kan seriöst inte ens komma med en bra ursäkt för att jag inte skriver...
Nej, jag skriver inte för att jag inte orkar, jag glömmer och får inte använda datorn.
Det är inte något om att jag har för mycket läxor, för mycket träningar eller liknande. Nej, jag orkar inte.

Känns så dåligt... har inte skrivit något på över en månad...

11 nov, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


Har tappat bort pennan till min ritplatta och en av strängarna på min gitarr, som förövrigt verkar omöjlig att stämma, har gått av. Det gör mig sur, nu kan jag varken rita eller spela. :<

11 nov, 2012 21:15

M4L13
Elev

Avatar


JAG. SKA. BLI. EN. KÄND. VLOGGARE.
jagskajagskajagska
ska börja nästa år
för pappa sa att jag inte kommer få nån filmkamera i varken födelsedagspresent eller julklapp ;_;
måste samla ihop till en själv då
DON'T WANT TO.

NACKDELEN MED ATT FYLLA ÅR DAGEN FÖRE JULAFTON SOB SOB I WANT A VIDEOCAMERA SOOOO BAAAAD WAAH JAG VILL BLI VLOGGGAARE

nu börjar jag snart gråta för att jag vill ha en so badly poor me snyft
;_;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

11 nov, 2012 21:16

Tvilling
Elev

Avatar


Jag och min kompis smider planer på hur vi ska ta oss in på Breaking Dawn trots att vi är 14 år

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

11 nov, 2012 21:18

1 2 3 ... 8715 8716 8717 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.