@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Har spanska prov imorgon, och i o m att ingen i min familj kan spanska tror jag att jag ska låta mina karaktärer tragglas med lite spanska, hehe. :3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 11 nov, 2012 19:31 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som ska se på Allt för Sverige klockan åtta?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2012 19:33 |
|
si_tonks
Elev |
11 nov, 2012 19:51 |
|
M4L13
Elev |
11 nov, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Tappade mitt halvfulla hesburgerglas med Coca-Cola så det spilldes ut på min ena Converse :3
11 nov, 2012 20:36 |
|
dillen99
Elev |
Bara en fråga: Är det bara jag som "dog" när jag fick reda på att det var 15 års gräns på Breaking Dawn 2?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 nov, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Bara en fråga: Är det bara jag som "dog" när jag fick reda på att det var 15 års gräns på Breaking Dawn 2? Nope. Jag blev typ jättesur, och första delen inte var det, borde väll inte andra vara det? 11 nov, 2012 20:45 |
|
harrypotter87
Elev |
11 nov, 2012 20:48 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Bara en fråga: Är det bara jag som "dog" när jag fick reda på att det var 15 års gräns på Breaking Dawn 2? Nope. Jag blev typ jättesur, och första delen inte var det, borde väll inte andra vara det? Nej eller hur! Om den första var från 11 och nu s¨å är den andr från 15!!! Hur tänker dem?! Asså det är ju flera ungdomar/barn under 16 än vad det är över det! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 nov, 2012 20:49 |
|
harrypotter87
Elev |
11 nov, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen