@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
11 nov, 2012 17:46 |
|
DarkBells
Elev |
11 nov, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Det regnar och jag älskar ljudet av regn på mitt snedtak ♥
11 nov, 2012 17:56 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
"Chokladasken gick själv och gömde sig under soffan, och sen tog godisarna själva av sig pappret och gick och gömde sig under golvet i källaren i ett rör innan vi la golvet"
Min bror är för söt ibland xD ♥ 11 nov, 2012 18:11 |
|
Pixie
Elev |
ok gott folk. det har varit en fin tid. men nu säger jag hejdå. jag håller på att gå igenom en smärtsam död (eller crucioförbannelsen). min hals brinner och inget te hjälper. jag kan inte prata och det känns som en kniv i halsen när jag sväljer. fryser och har feber. jag kan heller inte vara med alla slytherinare p.g.a. döende.
varför skall jag dö såhär när jag ville dö annorlunda? (typ att en dalek dödar mig. exterminate!!111)
11 nov, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Så kom min kusin och Syster ner i rummet...
11 nov, 2012 18:16 |
|
M4L13
Elev |
jag har druckit mycket kaffe idag
det är konstigt eftersom jag just kommit över min fobi för hett kaffe hum. imorgon kommer jag lukta asäckligt i munnen och jo jag borstar tänderna men jag kommer ändå lukta illa wäh
11 nov, 2012 18:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hej! Jag vill plugga men min mage har så förbenat mycket att säga till om - smärta. SMÄRTA! Jag har inte haft denna sortens smärta sedan.. öööhh.. sist! Förstår inte? WHY?!?! Det kommer som impulsiva spjut genom kroppen. Det är som tusen stora stenblock rullandes runt i magen. Typ ett monster som vill ut men som inte orkar spräcka mer än fåtal micromillimeter per spark. GAAHAAAAAH!!!
Vad kan man göra? Vad kan man äta? SKIIIITA?!!! Jag kan inte bara skita hur som helst. förfaaaeeeen.. ps. tror det är den nybakta bullen och tre pepparkakor som ställt till det. Min kropp gillar inte sådan skit - den förstör maten till vidrig deg igen och kastar den fram och tillbaka. Det är vad jag tror. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2012 18:47 |
|
joel9324
Elev |
äter godis och lyssnar på musik. jaaa det är solsidan ikväll! men ingen partaj
11 nov, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
*Smyger in*
*Reklamerar om min nya fanfic(pandora hearts)* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26717 *Smyger ut* 11 nov, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen