vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Är sjuk D:
17 dec, 2011 10:38 |
|
ikka
Elev |
Sitter på köksgolvet, med datorn framför mig på en stol. Ska gå och baka pepparkakor när jag letat fram lite mer julmusik. :>
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 10:45 |
|
Borttagen
|
Är trött... Oc kall... Och har sockerbrist...
17 dec, 2011 11:03 |
|
Dini99
Elev |
Ska klä på mig....
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 dec, 2011 11:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Är sjuk D: Krya! ♥ 17 dec, 2011 11:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Är överlycklig över att jag har öppnat luckan (jag trodde att jag skulle gissa fel)
17 dec, 2011 11:14 |
|
MizzNina
Elev |
Äter en rosa muffin. =)
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 dec, 2011 11:25 |
|
Boba
Elev |
Jag lyssnar på min lillebror som sjunger en sång som han själv har hittat på... Den heter tydligen "Kaniner rockar". =P
17 dec, 2011 11:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
^ Blir sugen på muffins.
17 dec, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
Skriver, eller? Mohaha ni får aldrig veta *Evil face*
17 dec, 2011 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen