@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag blev lite hungrig nyss och orkade inte fixa och dona så mycket.
Jag vill gärna tipsa er om detta recept som jag just hittade på (tror inte att det redan finns). Ta lika mycket havregryn och vatten som du brukar ta när/om du gör havregrynsgröt. Ta sedan två, tre katrinplommon och dela dom i små bitar som du sedan rör ner i "smeten". Ta sedan och rör ner vaniljsocker (mycket) typ en matsked, gör sedan som du brukar göra (tillaga gröten). Serveras med mjölk och gärna några katrinplommon ovanpå. OBS: Jag vet inte om man kan få allvarliga biverkningar av gröten men det återstår att se Lycka till! 11 nov, 2012 15:18 |
|
LoonyMe
Elev |
11 nov, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
ALLA UGGLOR ÄR VÄLKOMNA
11 nov, 2012 15:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
11 nov, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Jag ska låsa in mig på mitt rum för resten av den här dagen, för att få vara ifred utan en massa bråk. ._.
11 nov, 2012 15:27 |
|
M4L13
Elev |
11 nov, 2012 15:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
11 nov, 2012 15:29 |
|
Dragonflies
Elev |
Jag har en massa läxor att göra som jag uppenbarligen inte gör. Jag har ju heeeeela dagen på mig lixom...
11 nov, 2012 15:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
11 nov, 2012 15:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har prov imorgon Ugh kommer kugga så hårt >.<
Jag har loonat boken en gång hemma och egentligen skulle vi först ha haft det fredagen före livet men då var vi lediga, sen skulle vi ha haft det i fredags men då hade vi mwntorssamtsl>_> Hej 11 nov, 2012 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen