@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Jaha.. ännu ett boyband som ska göra mig dagar lite bättre och lite mer fangirliga.. ♥
*HOSTHOSTUNIONJ*
11 nov, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: i kno dahling, i knohttp://rookiemag.com/2012/11/literally-the-best-thing-ever-hedy-lamarr/ ![]() ping CrimsonFlikkah 11 nov, 2012 14:04 |
|
The Noble Lion
Elev |
11 nov, 2012 14:05 |
|
Tuggrus
Elev |
Okej, jag orkar inte åka och simma och är astrött... Men får försöka pallra mig iväg med pappa och simma en bit.
MUMS! 11 nov, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Uggla någon?
11 nov, 2012 14:51 |
|
M4L13
Elev |
11 nov, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Hej idag är det en väldigt dålig dag, jag har dåligt samvete och är sur och har missat en massa saker under helgen och dansen är urtråkig och mina klasskamrater är hatade av mig och usch D:
11 nov, 2012 15:00 |
|
LoonyMe
Elev |
11 nov, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Well, fuck you too stepdad.
Nästa år ska jag fan inte köpa något alls på farsdag till dig. 11 nov, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen