Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8704 8705 8706 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tror nog att jag får hoppa över dansträningen idag..

Måste skriva en hel uppsats och jobba ett kapitel i matteboken, och har inte börjat på det än. Måste också göra en ganska stor spanska läxa.

Men jag har redan missat dansen en gång, förra gången, och jag vill inte ligga efter. Och vår ''dansuppvisning'' kommer vara om ca en månad. Fast den uppvisningen är egentligen bara att våra föräldrar och kompisar får komma sista halvtimmen av våran sista lektion och titta när vi dansar danserna. Det är inte förens på vårterminen som vi ska ha en ''ordentlig'' uppvisning.

Åååhåhhå. :c

Jo, jag tror jag skippar det idag. Om min mamma låter mig. x-x

11 nov, 2012 10:29

Borttagen

Avatar


YEAH har teateruppträdande idag

11 nov, 2012 10:29

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
YEAH har teateruppträdande idag

Vad kul! xD

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

11 nov, 2012 10:30

EMELESEL
Elev

Avatar


Såhär duktig ska jag bli B)

11 nov, 2012 10:53

Borttagen

Avatar

+1


En fantastisk låt, iallafall för mig och resten av finlandssvenskarna ♥

11 nov, 2012 10:57

Ginny00
Elev

Avatar


Måste duscha idag, OCH äta lunch hos folk jag inte vill äta lunch hos - my life is fun.

11 nov, 2012 11:05

LoonyMe
Elev

Avatar


För en minut sen var det 11:11 11/11

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

11 nov, 2012 11:12

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
För en minut sen var det 11:11 11/11

Men seriöst MISSADE JAG DET IGEN

förra året sov jag eftersom jag var sjuk. Måste få någon medalj.

11 nov, 2012 11:15

Borttagen

Avatar


DET ÄR PARTYYYYYY

11 nov, 2012 11:17

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av LoonyMe:
För en minut sen var det 11:11 11/11

Men seriöst MISSADE JAG DET IGEN

förra året sov jag eftersom jag var sjuk. Måste få någon medalj.

förra året kan man ju inte missa :O då var det ju 2011 och allt O.O

11 nov, 2012 11:17

1 2 3 ... 8704 8705 8706 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.