@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tror nog att jag får hoppa över dansträningen idag..
Måste skriva en hel uppsats och jobba ett kapitel i matteboken, och har inte börjat på det än. Måste också göra en ganska stor spanska läxa. Men jag har redan missat dansen en gång, förra gången, och jag vill inte ligga efter. Och vår ''dansuppvisning'' kommer vara om ca en månad. Fast den uppvisningen är egentligen bara att våra föräldrar och kompisar får komma sista halvtimmen av våran sista lektion och titta när vi dansar danserna. Det är inte förens på vårterminen som vi ska ha en ''ordentlig'' uppvisning. Åååhåhhå. :c Jo, jag tror jag skippar det idag. Om min mamma låter mig. x-x 11 nov, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
YEAH har teateruppträdande idag
11 nov, 2012 10:29 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: YEAH har teateruppträdande idag Vad kul! xD HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 11 nov, 2012 10:30 |
|
EMELESEL
Elev |
Såhär duktig ska jag bli B)
11 nov, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
En fantastisk låt, iallafall för mig och resten av finlandssvenskarna ♥
11 nov, 2012 10:57 |
|
Ginny00
Elev |
Måste duscha idag, OCH äta lunch hos folk jag inte vill äta lunch hos - my life is fun.
11 nov, 2012 11:05 |
|
LoonyMe
Elev |
11 nov, 2012 11:12 |
|
Ginny00
Elev |
Men seriöst MISSADE JAG DET IGEN förra året sov jag eftersom jag var sjuk. Måste få någon medalj. 11 nov, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
DET ÄR PARTYYYYYY
11 nov, 2012 11:17 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Men seriöst MISSADE JAG DET IGEN förra året sov jag eftersom jag var sjuk. Måste få någon medalj. förra året kan man ju inte missa :O då var det ju 2011 och allt O.O 11 nov, 2012 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen