Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 869 870 871 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Hannina9:
När man hittar en HP-målarbok på bokhandeln och står där i en halvtimme. sedan la jag en överst på varje hög för att alla skulle se dem...


NAJJ!!!!

Du ska ju lägga den UNDERST så att ingen ser den och du kan köpa den senare!

22 dec, 2015 11:20

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Hannina9:
När man hittar en HP-målarbok på bokhandeln och står där i en halvtimme. sedan la jag en överst på varje hög för att alla skulle se dem...
Vilken affär? Ska till Nova Lund idag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

22 dec, 2015 11:42

Hannina9
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hannina9:
När man hittar en HP-målarbok på bokhandeln och står där i en halvtimme. sedan la jag en överst på varje hög för att alla skulle se dem...
Vilken affär? Ska till Nova Lund idag.
Akademi bokhandeln (jag var i Falun)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-kQcj14MDfdA%2FTl7fyQQ_hnI%2FAAAAAAAAAE8%2FKI-pUSWaHF8%2Fs1600%2Ftumblr_l982reZrDD1qzcmp3o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.fansided.com%2Fwp-content%2Fblogs.dir%2F369%2Ffiles%2F2016%2F09%2FFB-final-trailer-niffler-slide.gif

22 dec, 2015 11:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man har tagit reda på vad ´pojken som överlevde´ är på tolv språk:

Spoiler:
Tryck här för att visa!

活下來的男孩
Boy wat geleef
Yaşadığı Boy
The Boy Who Lived
Boy Sino ang nanirahan
住んでいた少年
रहते थे , जो लड़के
Poika joka asui
Boy , който е живял
יינגל וואס געלעבט
Boy bizi
Drengen der Levede


Har du tagit på typ google-översätt? Den finska översättningen är fel.
Poika joka asui betyder pojken som bodde.

Poika joka elää betyder pojken som överlevde.

Nej, en kompis sa det

Jaha.
Nu är jag nyfiken: Kan din kompis finska eller har hen använt ett översättningsprogram och sedan sagt det åt dig?

22 dec, 2015 16:38

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar

+1


Jag blev ganska ledsen över en sak idag när jag var på Nova Lund så jag bara sprang iväg från en affär. jag bara sprang till Akademibokhandeln och sprang längst bak i bokhandeln. där står hyllan med HP-böcker, jag tog upp närmaste HP-bok och kramade den hur länge som helst. sedan när allt kändes bättre så la jag tillbaka boken och gick till en annan affär.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

22 dec, 2015 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Jag blev ganska ledsen över en sak idag när jag var på Nova Lund så jag bara sprang iväg från en affär. jag bara sprang till Akademibokhandeln och sprang längst bak i bokhandeln. där står hyllan med HP-böcker, jag tog upp närmaste HP-bok och kramade den hur länge som helst. sedan när allt kändes bättre så la jag tillbaka boken och gick till en annan affär.

Aaaaw. känner igen känslan. Krama böcker hjälper verkligen♥

22 dec, 2015 17:20

Borttagen

Avatar


När jag t.ex skulle till ett bad i Irland så såg man t.ex ett stort plakat med en bild och text på Harry potter kafé och då måste man liksom bara gå in där eller?
Så vi gick in där och jag beställde en kopp te som ja´g sedan drack och jag drag typ en klunk per 5 minuter, jag ville inte gå ut därifrån så det slutade med att vi var där i cirka 30 minuter och sedan tog jag bild p mig och stället...

(Saknar deras te faktiskt)=)

22 dec, 2015 18:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När jag t.ex skulle till ett bad i Irland så såg man t.ex ett stort plakat med en bild och text på Harry potter kafé och då måste man liksom bara gå in där eller?
Så vi gick in där och jag beställde en kopp te som ja´g sedan drack och jag drag typ en klunk per 5 minuter, jag ville inte gå ut därifrån så det slutade med att vi var där i cirka 30 minuter och sedan tog jag bild p mig och stället...

(Saknar deras te faktiskt)=)

Haha, känner igen mig (fast vi var i London)

22 dec, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När man har tagit reda på vad ´pojken som överlevde´ är på tolv språk:

Spoiler:
Tryck här för att visa!

活下來的男孩
Boy wat geleef
Yaşadığı Boy
The Boy Who Lived
Boy Sino ang nanirahan
住んでいた少年
रहते थे , जो लड़के
Poika joka asui
Boy , който е живял
יינגל וואס געלעבט
Boy bizi
Drengen der Levede


Har du tagit på typ google-översätt? Den finska översättningen är fel.
Poika joka asui betyder pojken som bodde.

Poika joka elää betyder pojken som överlevde.

Nej, en kompis sa det

Jaha.
Nu är jag nyfiken: Kan din kompis finska eller har hen använt ett översättningsprogram och sedan sagt det åt dig?

Antagligen har hon använt google translate

22 dec, 2015 20:57

Parva Fortemque
Elev

Avatar

+2


När man ser en skylt med HP märket på, fast utan ärret, blir galen och springer in i affären för att märka att det är en optiker... xD

www.kulturforeningennimbus.com

22 dec, 2015 21:25

1 2 3 ... 869 870 871 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.