Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Terrakowski: Det tolkar jag som att det är citronsyran som fräter, inte kolsyran
27 feb, 2013 10:31 |
|
Lordlollo
Elev |
Ni vet när man s7tter i matsalen med lite folk, så lämnar alla bordet och lämnar en ensam kvar. Det hände mig idag. Tack så mycket.
♆ 27 feb, 2013 12:04 |
|
Borttagen
|
Ja. Det gör jag ju också. Iaf större delar av mänskligheten. Men det hjälper mig inte mycket. Tvärtom. Blir bara mer och mer förbannad på folk omkring. 27 feb, 2013 12:24 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja. Det gör jag ju också. Iaf större delar av mänskligheten. Men det hjälper mig inte mycket. Tvärtom. Blir bara mer och mer förbannad på folk omkring. Era ord fick mig att tänka på facebook "klubben" Vi hatar människor (eller den hette något sånt)... Sorry, nu känner jag mig jätte ytlig... ~.~ Hey there. You come here often? 27 feb, 2013 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Ni vet när man s7tter i matsalen med lite folk, så lämnar alla bordet och lämnar en ensam kvar. Det hände mig idag. Tack så mycket. Det där alltså; så fruktansvärt fult gjort! Sist jag var med om det kom jag sent till lunchen och så satte jag mig hos några som jag kanske inte är jätteförtjusta i, sen går alla även fast jag hade massa mat kvar på tallriken. En av tjejerna kom tillbaka (en av de jag avskydde mest i klassen) och säger, "men, alltså jag fick dåligt samvete av att bara gå sådär när någon sitter kvar". Jag bara gav henne en arg blick och sa "Tro mig, jag bryr mig inte". 27 feb, 2013 17:19 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av lovegood99: Skrivet av Millson Lovegood: Jag är fel och ful och dum och dålig och sämst och allmänt efterbliven och dessutom lämnad ensam kvar i stan tack till alla vänner som hänger i fjällen och åker skidor och vinner miljoner på lotto och vinner x-factor tack för att ni aldrig kommer glömma bort mig trots att jag är en loser som är sämst på allt, nej, försent. Jaha. Finaste du, Neeej de är du inte! du är verkligen en av dom finaste jag vet och söt(jagvillhadittutseende♥) och snäll och bäst och underbar♥ jag tror inte domglömmer bort dig på en vecka,då har dom trots allt dåligt minne. jag vet hur det känns när alla bara far på resor och gör en massa roligt, (jag har aldrig rest längre än till Norge och sverige..) och sen kmr hem och har massa och berätta om vad dom gjort och dittan och dattan. sen sitter man själv där och bara 'jaa... jag har lixom bara varit hemma och jaaa..' omgjagärjunästanduktigpådethärmedatthjälpaandra.not... skicka uggla ALLTID när det är något du vill prata om elr såå, kraaaam på dig finaste♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Haha jag får bara dåligt samvete för att jag bara kommer till dig å klagar hela tiden Spoiler: Tryck här för att visa!
27 feb, 2013 17:57 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av lovegood99: Skrivet av Millson Lovegood: Jag är fel och ful och dum och dålig och sämst och allmänt efterbliven och dessutom lämnad ensam kvar i stan tack till alla vänner som hänger i fjällen och åker skidor och vinner miljoner på lotto och vinner x-factor tack för att ni aldrig kommer glömma bort mig trots att jag är en loser som är sämst på allt, nej, försent. Jaha. Finaste du, Neeej de är du inte! du är verkligen en av dom finaste jag vet och söt(jagvillhadittutseende♥) och snäll och bäst och underbar♥ jag tror inte domglömmer bort dig på en vecka,då har dom trots allt dåligt minne. jag vet hur det känns när alla bara far på resor och gör en massa roligt, (jag har aldrig rest längre än till Norge och sverige..) och sen kmr hem och har massa och berätta om vad dom gjort och dittan och dattan. sen sitter man själv där och bara 'jaa... jag har lixom bara varit hemma och jaaa..' omgjagärjunästanduktigpådethärmedatthjälpaandra.not... skicka uggla ALLTID när det är något du vill prata om elr såå, kraaaam på dig finaste♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Haha jag får bara dåligt samvete för att jag bara kommer till dig å klagar hela tiden Spoiler: Tryck här för att visa! neeeeejj...!! mee want too help u when du mår dåligt ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 27 feb, 2013 17:59 |
|
Dramione99
Elev |
Jag känner mig ful och tjock. Och riktigt trög. i all fall idag. Typ alla dagar. Varför går mitt liv så nedåt?
27 feb, 2013 18:22 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: it shoure is. (stavning) Skrivet av Lordlollo: Ni vet när man s7tter i matsalen med lite folk, så lämnar alla bordet och lämnar en ensam kvar. Det hände mig idag. Tack så mycket. Det där alltså; så fruktansvärt fult gjort! Sist jag var med om det kom jag sent till lunchen och så satte jag mig hos några som jag kanske inte är jätteförtjusta i, sen går alla även fast jag hade massa mat kvar på tallriken. En av tjejerna kom tillbaka (en av de jag avskydde mest i klassen) och säger, "men, alltså jag fick dåligt samvete av att bara gå sådär när någon sitter kvar". Jag bara gav henne en arg blick och sa "Tro mig, jag bryr mig inte". Det är bara inte oekj. Jag blir så arg när folk gör så. Men som tur jag hade så kom det 3 i min klass som.kom och satte sig där. ♆ 27 feb, 2013 18:41 |
|
lily, luna
Elev |
jag har så himla ont i huvudet! och så känner jag mig så dålig hela tiden. och då funderar jag långt in på natten och sedan är jag skit trött nästa dag
27 feb, 2013 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen