Det bästa med Fred & George
Forum
> Harry Potter
> Det bästa med Fred & George
|
Borttagen
|
^
Ja, precis!
Men deras svar var ju awesome! ^^,♥
16 okt, 2011 09:02
|
|
Borttagen
|
Fred och George:
De mest roliga och lyckliga personerna som jag nånsin träffat! De sprider ljus över den mörka tillvaron!! 
16 okt, 2011 10:24
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 10:25
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 10:30
|
|
Borttagen
|
"Cheers," whispered George, wiping tears of laughter from his face.
"Oh, I hope she tries Vanishing them next...they multiply by ten every time you try..."
Älskar deras bus ♥
16 okt, 2011 10:36
|
|
Borttagen
|
Jag åxå! Synd bara att  skulle döda Fred (eller var det George?)!
Spoiler: Tryck här för att visa!I will never forget them!
16 okt, 2011 10:38
|
|
Borttagen
|
Fred var det...♥
Världens finaste, underbaraste, vackraste Fred...♥
16 okt, 2011 10:41
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 10:44
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fred och George:
De mest roliga och lyckliga personerna som jag nånsin träffat! De sprider ljus över den mörka tillvaron!!
So true ♥
16 okt, 2011 12:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns det nån annan? ♥
There's only one Fred Weasley ♥
16 okt, 2011 13:18
|
Du får inte svara på den här tråden.