ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 20:34 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 21:00 |
|
Kaylin
Elev |
Spoiler:
Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag stannade upp. Jag tyckte jag hört något märkligt. Men efter en stund hörde jag inte det längre så jag sprnag ikapp Gwen. 26 aug, 2015 21:06 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Vi börjar gå mot Jossan, och snart ser vi henne. Jag springer fram, och ger henne en vänskaplig kram. Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag stannade upp när Jenn gjorde det. "Tänkte du på hur det såg ut från utsidan? Jag menar, jag är nästan säker på att det var fyra torn. Gryffindortornet, Ravenclawtornet, astronomitornet och ugglesalen! Och i så fall kan tidvändaren finnas vid Hermione. Och vi vet ju vart hon är!" Jag vänder om och börjar rusa mot det jag tror är gryffindortornet. 26 aug, 2015 21:30
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-26 kl. 21:32
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kollade på Gwen. "Biblioteket", sa jag. 26 aug, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Ja! Jag tänkte Gryffindortornet först, men det är ju inte tpiskt henne... Och hon hade den ju sist, vad vi vet." 26 aug, 2015 21:32 |
|
Kaylin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 21:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen