Öppet Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollar ner på golvet.
30 maj, 2014 09:32 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag ska gå till uppehållsrummet" sa jag
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 09:33 |
|
Borttagen
|
- Jag följer med, sa jag tyst.
30 maj, 2014 09:33 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej. Jag behöver vara ensam en stund" sa jag
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 09:36 |
|
Borttagen
|
Jag blundade.
- Visst, sa jag surt. - Så säger du bara för att du inte vill umgås med mig, sa jag tyst. 30 maj, 2014 09:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Det var det jag menade med det jag sa till Ginny och Hermione. Jag går iväg
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 09:44 |
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om och går iväg.
- Jag fattar inte vad alla har i mot mig, tänkte jag högt. 30 maj, 2014 09:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går till uppehållsrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 09:57 |
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner på gräset och kollar ut över sjön.
30 maj, 2014 09:58 |
|
Lele
Elev |
30 maj, 2014 10:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen