PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag log.
-Men det finns ju killar som är mycket snyggare än mig, sa jag
2 maj, 2014 10:16
|
|
Borttagen
|
- Jag bryr mig inte, sade jag.
2 maj, 2014 10:17
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:17
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:20
|
|
Borttagen
|
-För att jag är en ful, misslyckad tönt, suckade jag.
2 maj, 2014 10:21
|
|
Borttagen
|
Jag lade armarna om Clark.
- Nej, det är du inte! Du är fin och lyckad och du är ingen tönt, sade jag.
2 maj, 2014 10:23
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot Elaine.
2 maj, 2014 10:24
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:26
|
|
Borttagen
|
-Fan vad jag älskar dig, sa jag
2 maj, 2014 10:28
|
|
Borttagen
|
- Jag älskar dig mer, sade jag och kysste Clark.
2 maj, 2014 10:29
|
Du får inte svara på den här tråden.