(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Jag tror nog det..
29 sep, 2013 16:43 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad tror du? "
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:45 |
|
Borttagen
|
- Äsch, jag vet inte vad jag ska tro!
29 sep, 2013 16:47 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det förstår jag"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Jag suckade tungt och gned mig i pannan.
29 sep, 2013 16:59 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaja"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
- Jaja själ-
- Ugh! avbröt en främmande röst. - Eh, vem är du? frågade jag - Roxanne! Är du okej? frågade killen och satte sig bredvid mig, tog min hand. Skrämt ryckte jag till mig den, - Vem är du? 29 sep, 2013 17:02 |
|
Queen Boo
Elev |
"Erik, släpp henne! Hon är helt borta" utbrast jag
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
- Va? Roxanne! Det är ju jag! sa killen som hette Erik.
- Förlåt men...jag vet inte vem du är! förklarade jag skrämt. 29 sep, 2013 17:16 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hon har glömt allt typ"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 17:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen