(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
" Vad var det?" Viskade jag
4 jul, 2013 21:38 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
" Visst "
" Spring!" Skrek jag till Dakota 4 jul, 2013 21:41 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
" Det är Draco!"
4 jul, 2013 21:43 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Vi sprang, fort men Draco var snabbare, han kom ifatt oss och tog tag i Dakota
" Dakota, ska jag skjuta?" Skrek jag och föll i min trollstav 4 jul, 2013 21:48 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
" Nej, stå still bara!"
4 jul, 2013 21:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen